Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Noen som vet hva det kan være og hva man kan gjøre for å bli kvitt det? Det er utrolig ekkelt at det kommer sånt i øyet, må hele tiden fjerne det. Finnes det noen øyedråper eller noe man kan bruke? Anonymous poster hash: 309cf...66f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Hørte nettopp noe lignende fra en mamma i barnehagen med en sønn som ventet 2 år på en diagnose. Fikk den endelig i nå på sommerferie i Spania. Husker dessverre ikke hva det het, men det fantes øyedråper. Anonymous poster hash: 3f0de...9fe
Lille krøll Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har det også. Legger seg noe hvitt i nedre kanten som jeg må fjerne flere ganger daglig. Vil gjerne vite om det er noe som kan hjelpe.
geitemarken Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Hm, vet ikke om det er det samme, men når jeg er allergisk får jeg noe hvitt som legger seg som et slør over øynene og samles nede i øyet. Når jeg fjerner det nede i øyet så går det tråder ut i øyet som følger med og sløret letter. Øyedråper med antihistamin hjelper meg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 dytt Anonymous poster hash: 309cf...66f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Har det slik når jeg er allergisk:) Anonymous poster hash: 1afb6...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå