Tante Magda Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Noen som har erfaringer med navneklistermerker fra Name On? Ser de er på tilbud hos Groupon til kun 59 kr, men vil ikke kjøpe hvis de faller fort av. Noen som har kjøpt og som vil dele sine erfaringer?
BellaSuz Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Synes de virker dårligere både på design og funksjon enn nordic print sine. Prøvde et tilbud fra Name on med 100 klistrelapper for 19(?) kr, men tror jeg kommer til å bestille fra NP igjen.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 De sitter dårlig, både klistrelappene og strykelappene. Jeg kjøpte der for å spare penger, men tapte både tid og penger. Anonymous poster hash: 6580a...1ba
Tante Magda Skrevet 1. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2014 Da holder jeg meg til de jeg har fra før. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Har kjøpt fra alle leverandørene og de sitter ganske likt alle sammen. Dårlig. Noen ganger faller de av i vask, noen ganger ikke, men bruker de uansett. Anonymous poster hash: 169e0...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå