Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Hva kjøper dere helst på polet? Hvis jeg kan velge uten å tenke pris, så liker jeg Bollinger aller aller best. Men den er stiv i pris, og jeg drikker like gjerne noe sprudlende i stede for hvitvin eller øl nå på sommeren, så jeg trenger noen forslag på hva jeg kan prøve i stede? Anonymous poster hash: 2f63a...ecf
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Cremant Anonymous poster hash: 4c81a...55b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 En god cremant stemmer jeg i! Unngå sur cava. Anonymous poster hash: df15e...7ec
Villbringebringebær Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Piper Champagne, men veldig glad i tørr hvitvin som Soave for eksempel. Prosecco syntes jeg ofte blir for søtt med for mange f små bobler.
ms.Pond Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Jeg er veldig glad i prosecco. Cava varierer litt for min del. Og så har jeg sansen for Moët, når jeg har noen kroner til overs. Freixenet rosé var overraskende god faktisk, men den er jeg usikker på om selges i Norge. Men det er mange perlende hvitviner som er veldig gode også! Nå kommer jeg selvsagt ikke på noen navn i farten, men de står i hvitvinshylla og har merkelapper "perlende". Ikke fullt så sprudlende som musserende, men veldig forfriskende, lette og gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå