Gå til innhold

armer og ben som dovner bort flere ganger om dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har samme problem? 

Føler jeg mister styrken, altså at jeg generelt blir svakere... de sovner til stadighet.. merker det spesielt da jeg setter meg ned og slapper av..noen ganger kan det være vondt, spesielt om morgenen..  det har vært slik i flere uker.. 

venter på svar på ulike prøver, ting tar tid pga ferie... 

er selvsagt bekymret.. men lurer på om andre her har vært borti det samme ? 

Anonymous poster hash: 5b499...fe7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? :)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Jeg har med egne ledd,særlig beina mine.

Skrevet

Samme her men er gravid. Har noen nerver i klem.

Anonymous poster hash: fc387...609

Skrevet

Jeg har hatt det pga kobbermangel/kobberforgiftning. Begynte å ligne mye på MS-plager.

Er fremdeles under utredning.

Anonymous poster hash: ab13b...05d
Skrevet

Som oftest kan det skyldes nerver i klem. Men det er et symptom som skal tas alvorlig for å utelukke alvorlig sykdom. Gå til fastlegen

Anonymous poster hash: 12c73...0dd

Skrevet

Som oftest kan det skyldes nerver i klem. Men det er et symptom som skal tas alvorlig for å utelukke alvorlig sykdom. Gå til fastlegen

Anonymous poster hash: 12c73...0dd

Har vært hos fastlegen.. :) Som jeg skrev har jeg tatt en del prøver osv, men jeg har ikke fått svar enda pga ferie... skal snakke med fastlegen på mandag.. i mellomtiden går jeg å lurer.. fastlegen nevnte også ulike sykdommer det kunne være..  skriver bare for å høre om andre som har hatt samme symptomer..  :)

Skrevet

var også plaget med det. med meg var det lavt stoffskifte og b12 mangel

Anonymous poster hash: 17ebc...ba2
Skrevet

Det kan være flere ting så hvis ikke legene finner noe må du nesten bare prøve deg fram. Det kan være mangel på vitaminer/mineraler, feks magnesium. Det er ikke alltid at mangel på vit/min slår ut på legen sine tester. Det kan også være noe som er i klem i ryggen. Hvis du mistenker det vil jeg anbefale å dra til kiropraktor, manuellterapeut, fysio el. Håper du finner ut hva som er årsaken til dine plager:)

Anonymous poster hash: 3fa63...47c

Skrevet

Jag hadde det i armene og det var prolaps i nakken. Det gikk over av seg selv. Men greit å sjekke. Jag gikk til en spesialist på Volvat.

Anonymous poster hash: c45a7...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...