Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Og hva er egentlig forskjellen på de? http://www.stormberg.com/no/jente-8-14/jakker/pram-jakke-jente-hoved.html#20029 http://www.stormberg.com/no/jente-8-14/jakker/skari-jakke-jente-8-14.html#18963 Og hvilke farger? Er til jente på 8 år. Hun sa jeg kunne bestemme da hun syns alle var like fine Anonymous poster hash: e41d4...76d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Røde:) Anonymous poster hash: 2f514...1bf
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Likte best den andre. Og mer praktisk med mørke farger. Anonymous poster hash: e3c29...69c
Elsker livet Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Ser ingen forskjell. Begge er skalljakker med vannsøyle på 8000 og pusteevne på 5000. Av pramjakkene hadde jeg valgt den white/purple rose og skarijakkene hadde jeg valgt den sorte.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Takk! Lurer på om det kanskje får bli en mørk Skarijakke. Syns de hvite er fine, men det er kanskje upraktisk med hvit jakke til en 8-åring? Anonymous poster hash: e41d4...76d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 skari jakke, lilla! Anonymous poster hash: e54b6...b6e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Hva med denne da? http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=942892&deptid=11084&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC&masterpage=nybarnprod.master Anonymous poster hash: e41d4...76d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 Lilla Skari. Den siste var veldig maskulin og veldig sporty. Litt mer anvendelig og fin til jente den Skari-jakken Anonymous poster hash: 02ffd...e3a
Elsker livet Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Var fin den lille til isbjørn, og den har jo en vannsøyle på 10000. Men fasongen var ikke spesielt feminin.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #11 Skrevet 31. juli 2014 Den lilla var fin;) Anonymous poster hash: b7ddf...157
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #12 Skrevet 31. juli 2014 Nei, fasongen på Isbjørn var ikke spesielt fin til jente. Om man skal tenke på utseende så syns jeg Stormberg er finere. Anonymous poster hash: e41d4...76d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #13 Skrevet 31. juli 2014 Pram jakke med ProreTex® er en god jakke godt egnet til maritime aktiviteter, samt tur og fritid. Fukttransporterende Vind- og vanntett Sømmene er tapet og dermed vanntettet Stormklaff i front Fast hette med justeringsmuligheter Innerlomme To lommer med glidelås Enhåndsstramming nederst ProreTex® 8-5 membran Skari jakke er en funksjonell og slitesterk skalljakke godt egnet til både tur og fritid. Vann- og vindtett Fukttransporterende To glidelåslommer Én brystlomme med glidelås Én innerlomme med glidelås Fast hette med justeringsmuligheter Refleks nederst på armen Tapede sømmer Meshfôr YKK glidelåser Enhåndsstramming nederst ProreTex 8-5 membran Her er forskjellene som jeg kunne se mellom de to. Stil messig så hadde jeg nok valgt Skari jakken Anonymous poster hash: 4ca1b...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå