Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Oppfører seg som en tenåring! Gjør faen meg ikke en dritt i huset og sitter og spiller Playstation, mens jeg springer rundt og gjør alt! Spør jeg om han kan gjøre noe bare tuller han det bort og kommer med idiotiske argumenter på hvorfor han ikke kan gjøre det! Faen altså!!! Anonymous poster hash: 65b79...390
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Ut fra språkbruken er du neppe veldig gammel selv... Anonymous poster hash: 90b91...535
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Jeg er så sint at jeg freser! Bare drit i å komme å kritisere språkbruken min! Jeg snakker ikke sånn til vanlig, barna har aldri hørt meg banne, men jeg må få ut litt frustrasjon en plass og det hjelper med litt stygge ord! Okei? Om jeg er voksen eller ikke trenger vi ikke diskutere, jeg vet at jeg er akkurat passe voksen for min alder.. Anonymous poster hash: 65b79...390
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Oppfører seg som en tenåring! Gjør faen meg ikke en dritt i huset og sitter og spiller Playstation, mens jeg springer rundt og gjør alt! Spør jeg om han kan gjøre noe bare tuller han det bort og kommer med idiotiske argumenter på hvorfor han ikke kan gjøre det! Faen altså!!! Anonymous poster hash: 65b79...390 Kan plassere din slabb med min, så kan de råtne sammen. 8 år sammen, og verre for hvert år. Så snart jeg har fast jobb, forsvinner jeg med ungene. Anonymous poster hash: cc402...e7f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Si til ham at dette gidder du ikke lenger. Hvis han vil være med på å redde forholdet så får han bli med på familievernkontoret. Nekter han så skriver dere lister over ALT som må gjøres daglig, ukentlig osv. i heimen, og så deler dere listen i to, og så krever du at han skal gjøre sin del når det skal gjøres og uten at du må minne ham på det og mase på ham. Krev at han blir voksen NÅ. Anonymous poster hash: a44c5...4e9
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Hva med og sette foten ned og ikke sy puter under armene på disse mennene? Menn er enkle, skriv en liste til han over hva du forventer fra han,og hvis ikke du kommer noen vei så må dere rett og slett snakke sammen! Anonymous poster hash: 4007c...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå