Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Vi er på ferie i Danmark og har bl.a. med oss en 6 år gammel gutt. I kveld skulle vi en tur innom butikken før vi dro tilbake til campingplassen. Gutten ville ikke være med innom butikken, han ville vente i bilen. Jeg nektet å la han sitte der alene. Ikke fordi det var varmt, siden solen var gått ned og bilen sto i skyggen. Jeg likte ikke å la han sitte alene i bilen i et fremmed land, på et fremmed sted. Mannen kalte meg hysterisk og det utartet seg til en diskusjon om at jeg syr puter under armene på mine barn. Vi var i butikken i 10 min. Er jeg hysterisk? Anonymous poster hash: 71221...1cf
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Jeg hadde nok latt en seksåring vente ti minutter i bilen i danmark. Men, alle må gjøre det de føler er riktig. Det er da ingen stor sak å be han være med inn heller... Anonymous poster hash: c97ec...671
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Nei, det er du ikke.. Anonymous poster hash: 24fb8...1a5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Hadde ikke fått sitte alene i bilen hadde han vert min sønn... Anonymous poster hash: dfdc4...f1a
Popelko Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Jeg hadde heller ikke latt han sitte alene. Gjør ikke det på butikken her hjemme heller..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Jeg ville latt han sitte igjen hvis han ønsket. Eller, det kommer litt an på hvor i Danmark dette var. Kanskje ikke midt i en storby i et belastet strøk sent på kvelden, men ville vi ikke tillatt i Oslo heller. Danmark er ikke et u-land, vet du! Det bor masse folk der, hele tida faktisk, og de har BARN også! Dansk er ikke umulig å forstå, mine barn gjør det i hvert fall bare de snakker litt sakte. Og et norsk barn kan også gjøre seg forstått ovenfor en danske. Det er i hvert fall ikke noe problem å lese dansk! Beklager, men holdningen din minner meg litt om den høygravide venninna mi som ikke kunne komme på barselbesøk til meg fordi jeg bodde for langt unna sykehuset! Det kunne jo være farlig å befinne seg en times kjøring unna fødeavdelingen. HALLO! Jeg BODDE på stedet, befant meg faktisk så langt unna fødeavdelingen HELE tida mens jeg var gravid jeg! Men det er så mye farligere for den som er på besøk, nemlig. Anonymous poster hash: 8ce99...322
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Nei, det ville jeg ikke ha gjort. Anonymous poster hash: aa150...0ea
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Ser at de fleste er enige med meg. Flott. Ja, jeg vet at Danmark er et greit sted, og at folk forstår norsk. Jeg synes det er skummelt fordi jeg vet at gutten min ikke er kjent i området. Tenk om det skjer noe. om han plutselig vil inn i butikken og ikke finner oss. Anonymous poster hash: 71221...1cf
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Ja, du er hysterisk. Jeg hadde glatt latt min 6 åring sitte i bilen hvis jeg bare skulle en kjapp tur inn i butikken. I dag lot jeg 7 åringen sitte i bilen i 5 - 10 minutter, han ville ikke bli med inn. Anonymous poster hash: f97a3...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå