Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Når hun er på besøk sitter hun omtrent bare forann pc'n sin og spiller på fjesboka. Jeg personlig har aldri med meg pc'n når jeg er på besøk. Sist hun skulle passe barna mine slo jeg av internett slik at hun ikke skulle sitte der.. I stad måtte jeg be henne slå av pc'n sin slik at hun kunne se etter barna mine mens jeg lagde mat.. Fler som har det sånn? Anonymous poster hash: 27b8a...21a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Mamma er voksen. Anonymous poster hash: ae850...439
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Nei, heldigvis ikke. Men svigermor er sånn. Godt voksen, men blitt hektet på spill på nettbrettet. Sier knapt hei når vi er på besøk. Hadde besøk av en god venninne her om dagen. Jeg har flyttet til en annen kant av landet og dette er første gang jeg har hatt besøk av henne. Hun satt konstant med mobilen og trykket. Snappet hele tiden. Koselig besøk..Tror ikke hun så meg i øynene i det hele tatt hele helgen. Øynene var nedi mobilen. Enten for å lese meldinger og news på face, eller for å sjekke om hun hadde fått meldinger. Anonymous poster hash: 4a3bf...179
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Heldigvis har jeg en pappa og stemor som er voksne.. Hi Anonymous poster hash: 27b8a...21a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Min far er nyhetsjunkie og sitter stort sett på telefonen og surfer på nettaviser mens tv2 nyhetskanalen står på. Så refererer han fra de mer (eller mindre) interessante sakene han kommer over. Svært så irriterende...når han er ferdig med det, går han ut og så ser vi ikke noe mer til han før neste måltid og så ny runde med nyhetshjul. Anonymous poster hash: e4fc0...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå