Gå til innhold

Kjøpe en smokk til flyturen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sluttet med smokk for fem mnd siden men hun savner den enda . Er nå 3.5år. Flyturen frem var helt forferdelig med mye gråt og veldig urolig. Vi skal reise på natten hjem og lurer på å kjøpe en smokk til flyturen...

Dumt?

Anonymous poster hash: bf743...d88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være lurt å sutte på noe for å lette trykket, men dere kan ende med å slite med smokkeslutt på nytt. Vi fikk tygge tyggis når vi lettet og var lufta for å lette på trykket i ørene. Det gjør jeg enda når jeg er ute å flyr :)

Skrevet

Tyggisen svelger hun bare ned :(

Skrevet

Flere tips ?:)

Skrevet

Jeg sier ja :-)

Anonymous poster hash: 60f0d...7c6

Skrevet

Har ingen tips, men tenker dere må veie for og imot om flyturen er verdt ny smokkeavvenning. :-)

Vi valgte at det var verdt ny evt avvenning da vi skulle på lang biltur i sommer og jenta i baksetet plutselig ropte "jeg vil ha tutt". :-)

Anonymous poster hash: de3be...a24

Skrevet

Her gråt guttungen så fælt, selv med smokk :( Smokken funker dårlig når han gråter... Vi hadde heldigvis kjøpt med en boks med "pingviner" (lakris) som er litt store. Det reddet flyturen vår :) De må tygges på å jobbes med før de kan svelges =) Mitt beste råd hvis hun liker lakris da ;)

Anonymous poster hash: 39751...a6b
Skrevet

Hadde kjøpt en eske Gump, smurf e.l.

Skrevet

En dæsj otrivin i hvert nesebor gjør susen her. Har flydd mye med mine fra de var 3 mnd, og de har aldri hatt vondt i ørene! En på 3,5 bør kunne klare en tur uten smokk.

Anonymous poster hash: 377d4...f70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...