Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har aldri trent. Har alltid vært aktiv, sett ok ut og aldri vært tykk- men jeg har altså aldri trent på en organisert måte eller over tid. Nå nærmer jeg meg 40 og merker at forfallet slår til.. To barn de siste årene har vel også satt sine spor:) (men det er helt ok!) Utfordringen nå er at jeg ikke vet hvordan man trener riktig. Jeg vil unngå belastningskader, og bli en sterkere og sunnere mamma. Jeg er i gang med jogging, der har jeg nokså grei kontroll- men jeg kan ikke trene styrke. Vet ikke hva jeg skal gjøre/ikke gjøre. Min løsning på dette er PT. Men hva skal jeg se etter, hvilke krav skal jeg sette? Hva er deres erfaringer? Det jeg ønsker primært er å lære hvordan man utfører ulike øvelser- og få et program som strammer opp kroppen (og rompa). Jeg trenger ikke kostholdsråd- vi spiser for det meste sunn mat her i huset:) Hva slags tips har dere? Hva bør jeg unngå? Hvor mange timer bør jeg satse på? Har dere noen konkrete anbefalinger til PT i Bergen? Anonymous poster hash: ddfc3...9c7
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Meld deg inn i et treningsenter og få PT gjennom der! Anonymous poster hash: 1306b...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå