Gå til innhold

Ukes gammel baby på kjøpesenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du tatt med deg en ukes gammel baby på kjøpesenter? Stort kjøpesenter, masse mennesker og mor med baby på armen.

Anonymous poster hash: 680fa...d05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 3b984...bbe

Skrevet

Det kunne vel skjedd, hvis jeg hadde et ærend. Vet ikke om jeg hadde gjort det for "moro skyld"

Og hadde nok heller hatt babyen i vogn enn på armen.

Anonymous poster hash: 4535f...61e
Skrevet

Gjort. Han sov hele tiden.

Anonymous poster hash: 7f929...080

Skrevet

Dersom jeg måtte så ja, men ikke ellers. Hadde med meg eldste da han var 4-5 dager gammel, på et apotek i et kjøpesenter, måtte ha medisin.

Anonymous poster hash: ee3bf...ecb
Skrevet

Baby var våken den tiden jeg så de. Mor var ute med baby da vi dro(på taket, uteparkering).

Hi

Skrevet

Baby var våken den tiden jeg så de. Mor var ute med baby da vi dro(på taket, uteparkering).

Hi

Og så?

Skrevet

Det gjorde vi med eldste. Ikke noe problem.

Skrevet

Klart det. Hvorfor ikke? Har jo bare fått baby. skal man låse seg inne i 6 uker?? 

Tullete jeg noen gang har hørt :P 

Anonymous poster hash: 9d21c...949
Skrevet

Hi

Hvorfor henger du deg sånn opp i det da?

Jeg jobber i butikk på kjøpesenter og ukesgamle babyer med på shopping er ganske vanlig.

Anonymous poster hash: 4535f...61e

Skrevet

Hi

Og så?
nå kjente jeg jeg ble litt paranoid. Er det galt og nå?

Skrevet

Jada, det går så fint :-)

Skrevet

Ja, ser ikke på det som noe problem. Men hadde hatt babyen i vogna da.

Anonymous poster hash: d1638...84b
Skrevet

Vi var på kjøpesenter med baby da han var 3 dager. Er sikker på at det var verre for meg en for han. Vi var der for å kjøpe klær som var små nok til han, for alle sa det holdt å kjøpe 56, det druknet han nesten i.

Anonymous poster hash: dc06b...53e

Skrevet

I vogna for å skjerme babyen litt, og ikke vært der lenge.

Anonymous poster hash: 5115d...6cd

Skrevet

Er mamma i form så har nok ikke baby vondt av en tur på shopping på mammas arm, selv som nyfødt. Så lenge hun ikke bar det på en dårlig måte, lot barnet fryse eller utsatte det for andre det for omsorgssvikt så er det nok svært lite av denne shoppingturen som har satt spor i dette barnet for fremtiden.

HI barn tåler mer enn man skulle tro!

Anonymous poster hash: 2c989...6ef

Skrevet

Vi var på kjøpesenter med baby da han var 3 dager. Er sikker på at det var verre for meg en for han. Vi var der for å kjøpe klær som var små nok til han, for alle sa det holdt å kjøpe 56, det druknet han nesten i.Anonymous poster hash: dc06b...53e

Samme her ang klær men jeg sendte mannen på butikken for lå en uke på barsel.

Anonymous poster hash: 5115d...6cd

Skrevet

Hi

Og så?
nå kjente jeg jeg ble litt paranoid. Er det galt og nå?

Nei da, bare HI som er litt vel paranoid :-)

Anonymous poster hash: 7723b...a12

Skrevet

Ukas høydepunkt dette eller HI?

Nå har syklubben din noe å prate om nå.

Tåpelige damer altså....

Anonymous poster hash: 36276...0da

Skrevet

Antagelig ikke, siden jeg bruker å være skral etter keisersnitt og dessuten avskyr kjøpesentre.

Men jeg ser ikke noe problem med å gjøre det. Jeg hadde med baby innom barnehagen for å hente storesøsken på vei hjem fra sykehuset da hun var to dager gammel, antagelig minst like mange sanseinntrykk og smittekilder der om det er denslags du tenker på.

Anonymous poster hash: 2ca6f...4e7
Skrevet

Jeg var på Harry-tur til sverige da minste var 6 dager gml. Gikk veldig fint for ham - sov mye :) Verre for meg enn for ham (hadde mye vondt et par/tre uker etter fødselen).

Anonymous poster hash: 4a43c...46a

Skrevet

Shit.. Kanskje hun trengte noe..

Ser ikke problemet

Skrevet

Hi: Greier ikke med min beste vilje å forstå hva denne mora gjorde galt jeg :vetikke:

Tror det kan være verre for en smårolling på et kjøpesenter enn et nyfødt barn. Midt i tjukkeste influensasesongen har jeg vel kanskje ventet litt med kjøpesenter, men nå? Nei...

Skrevet

Gikk på kjøpeseneteret da babyen var 3 dager gammel, den dagen vi kom hjem fra sykehuset. 

Jeg måtte ut av hus og sykehus og ville så gjerne vise ho frem så la henne i vogna og trilla en liten tur for å kjøpe noe mat osv :)

Anonymous poster hash: 9d8ac...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...