Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Jeg er på humanismens side og mener krigføring, rakettskytin og okkupasjon må opphøre. Partene på respektere hverandre, Israel må avslutte okkupasjonen og avslutte blokaden slik at folk kan leve sine liv i fred og fordragelighet! Anonymous poster hash: 833e2...934
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Ingen av delene. Jeg synes Hamas er møkkafolk, den israelske regjeringen er møkkafolk og det finnes mange fine mennesker i både Palestina og Israel. Begge deler er land som burde få eksistere. Men maktmessig har Israels styrker et klart overtak, og akkurat nå misbrukes den makten grovt til å ta livet av sivile uten tilknytning til Hamas. Det burde de slutte med. Anonymous poster hash: 005a2...4c6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Møkkafolk som tror de er bedre enn andre og bruker makt for å få viljen sin! Sympatiserer med barna og de sivile på begge sider. Anonymous poster hash: f8fad...e85
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Ingen. De må gjerne blåse hverandre tilbake til steinalderen om de ønsker. Jeg klarer ikke bry meg. Anonymous poster hash: 9dc0f...146
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Nei, jeg er på alle de vanlige, uskyldige sin side. Hamas oppfører seg forferdelig, og det gjør også Israels regjering. De setter sine befolkninger opp mot hverandre, veldig synd Anonymous poster hash: 664a3...6a5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Selvsagt på Palestina sin side. Palestina bør få kontrollere sin egen vannforsyning, sin egen strømforsyning og selvsagt sine egne grenser. Er dog uenig i hvordan Hamas velger å poengtere det Anonymous poster hash: 45205...61e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Ingen. Bryr meg ikke. Syns klart synd på sivilbefolkningen, men lenger går det ikke. Anonymous poster hash: 4f2ea...25d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 Jeg merker at jeg tar avstand fra hele konflikten. Da jeg var barn/ungdom holdt jeg med Palestina, uten å vite helt hvorfor. Nå holder ikke med noen av dem der nede, og vet generelt veldig lite om dem. Håper bare at konflikten går over en gang i fremtiden! Anonymous poster hash: 182c8...a5d
monson Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Palestina. Synes Israel oppfører seg helt fjernt og hvertfall med tanke på hva de har gått igjennom historisk sett. Jeg blir ganske sjokkert over holdningene de har der! Og itillegg måten de fører krigen på nå er helt horribelt!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #11 Skrevet 31. juli 2014 Helt klart Israel! Anonymous poster hash: 2d7dc...d0b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #12 Skrevet 31. juli 2014 Har vært nøytral inntil nylig men tror ikke Israel tjener noe særlig på å bombe skoler og barn. Klarer ikke lenger holde meg nøytral og må si jeg forakter Israel for angrepene de siste ukene. Anonymous poster hash: ef269...933
Fero Skrevet 31. juli 2014 #13 Skrevet 31. juli 2014 (endret) Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har fulgt med godt nok til å føle at jeg kan uttale meg bastant i den ene eller andre retningen. Likevel må jeg si at jeg synes det er forferdelig at Israel gang på gang går etter mål hvor det ikke bare befinner seg en stor mengde sivile, men der store deler av disse igjen er barn, svake og sårede mennesker. Jeg vet det har blitt bortforklart med at Hamas bruker disse som levende skjold, og dermed er det rettferdiggjort, men er de (Hamas) virkelig så grusomme? Er de så grusomme på begge sider!? Synes synd på palestinerne som lever uten mulighet til i det hele tatt å flykte fra angrepene, og jeg klarer bare ikke sympatisere med noen som med viten og vilje sender raketter mot sykehus og skoler. Selv om de gjentatte ganger har blitt angrepet av Hamas. De sivile tapene i Israel kan liksom ikke rettferdiggjøre de mangedoblede drapene på samfunnets svakeste på andre siden av grensen. Men så vet jeg jo egentlig ikke nok, og Hamas er helt sikkert heller ikke noe glansbilde akkurat. Har aldri egentlig vært særlig interessert i politikk (hverken her hjemme, eller internasjonalt), men et sted må man jo begynne, så opplys meg gjerne. Endret 31. juli 2014 av Fero
Elskerhøsten2014 Skrevet 31. juli 2014 #14 Skrevet 31. juli 2014 Ingen av de. er verken Israel eller Palstina som er problemet,det er Hamas
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #15 Skrevet 31. juli 2014 Er på Palestina sin side. Israel må oppheve blokaden og gå tilbake til grensene FN gav dem. Israel har bare fortsatt og okkupert mer og mer av det palestinske områdene. Jeg kan garantere dere at Israel er det eneste landet i verden som får holde på slik de gjør! Hadde det vært omvendt, hadde verdenssamfunnet grepet inn for lengs. Det israelerne holder på med nå er jo massemord! De bombet FN skolen nylig hvor hjemløse og internt fordrevne mennesker oppholdt seg, selvom FN har gitt de koordinatene 17!! ganger. Av de Israel har drept er over 70% sivile, av de Hamas har drept er 3 sivile.. Er enig at Hamas kunne gjort ting annerledes, men det er ikke en unnskyldning for det Israel driver på med nå. Israel er søren meg like ille som Hitler, om ikke verre! Eneste som hjelper nå er å boikotte Israel. Anonymous poster hash: f9863...aad
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #16 Skrevet 31. juli 2014 Så absolutt på palestine sin side. Greier virkelig ikke å skjønne hvordan noen kan holde med Israel... Anonymous poster hash: 72dba...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå