Gå til innhold

Terrortrusselen nedjustert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode ideer på hva de mistenkte som gjorde at de alarmerte, og hva har egentlig skjedd for at de nå avblåser trusselen som noe overhengende?

Anonymous poster hash: e0201...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sagt det før, og sier det igjen: Både PST og politiet hadde noe å bevise etter 22.juli 2011, og jeg hadde magefølelse fra dag en at dette var hele grunnen til denne "terrortrusselen". Hadde aldri følelse på at den var reell. 

Hadde den vært det tviler jeg på at den ville vært begrenset til et spesielt tidsrom, og avblåst så tidlig. 

Bare tull hele greia.

Anonymous poster hash: 73771...efb
Skrevet

Skjønner ikke PST at terrorister også leser nyheter? Terroristene gjør jo ikke noe når det er politi over alt. Nå, derimot, vet de jo at det er fritt fram.. Lurer litt på taktikken til PST.

Anonymous poster hash: 49fca...5a8
Skrevet

#2 : syns du ikke det er litt søkt at de skulle sette i gang hele dette apparatet for å bevise noe?

Akkurat det tror jeg blir litt vel voldsomt...

Skrevet

Skjønner ikke PST at terrorister også leser nyheter? Terroristene gjør jo ikke noe når det er politi over alt. Nå, derimot, vet de jo at det er fritt fram.. Lurer litt på taktikken til PST.

Anonymous poster hash: 49fca...5a8

Jo, det skjønner de... de er opptatt av å hindre terror og å vise i media at de er klar over trusselen kan virke preventivt. 

Anonymous poster hash: 036ea...b02

Skrevet

#2 : syns du ikke det er litt søkt at de skulle sette i gang hele dette apparatet for å bevise noe?

Søkt, ja, men likefullt mulig.

Det er som med svineinfluensaen.

WHO nedjusterte sine kriterier for å erklære epidemi rett før svineinfluensaen "brøt ut", og det ble skapt full hysteri verden over. Suspekt. Hvorfor? For verden over låg der lagre med Tamiflu som var med å gå ut på dato = masse penger tapt. 

Visste du at flere døde av vaksinen enn av svineinfluensaen?

Når folk ble rapportert døde av svineinfluensa overså de helt underliggende sykdommer. Men døde folk av vaksinen var all skyld på underliggende sykdommer. 

Så ja, jeg er kritisk til det offentlige, og stoler på magefølelsen, slik som jeg gjorde den gang da, da jeg ikke lot meg lure av massehysteriet som ble skapt. Jeg har enda ikke tatt feil.

Skrevet

WHO nedjusterte sine kriterier for å erklære epidemi rett før svineinfluensaen "brøt ut", og det ble skapt full hysteri verden over. Suspekt. Hvorfor? For verden over låg der lagre med Tamiflu som var med å gå ut på dato = masse penger tapt.

Når folk ble rapportert døde av svineinfluensa overså de helt underliggende sykdommer. Men døde folk av vaksinen var all skyld på underliggende sykdommer.

Så ja, jeg er kritisk til det offentlige, og stoler på magefølelsen, slik som jeg gjorde den gang da, da jeg ikke lot meg lure av massehysteriet som ble skapt. Jeg har enda ikke tatt feil.

Hvis jeg måtte velge vil jeg påstå dette viser mer galskap enn hos de som pakket nødsekk.

Anonymous poster hash: c1ed1...a30

Skrevet

Flere konspirasjonsteorier eller? Henter snart popcornet jeg :D

Skrevet

Jeg er så naiv og dum (les: ung) at jeg rett og slett tror trusselen var i aller høyeste grad reel. Og at tiltakene som ble satt igang virka svært preventive, ikke nok med det men det virka preventivt i forhold til annen hverdagslig kriminalitet også. Hepp hepp ! PST kunne valgt å holde tett om hele greia, men jeg tror det er viktig at folk i Norge også forstår at vi ikke er skjermet fra all grusomhet selv om vi bor i dette landet. Videre valgte jeg og stole på de rådene myndighetene ga. Lev som før. Jeg trur kanskje jeg til og med levde litt ekstra, men det kan være tilfeldig. Helt til slutt skal det sies at landet Norge mottok en tidsbegrensa terrortrussel, og da er det det det er, en trussel. Må ikke nødvendigvis skje noe da, de terroristene oppnådde jo ett og annet likevel 1 av 5 ble shaky, spesielt kvinner og barn.

Skrevet

Kall det hva dere vil. Jeg tar alt med en knusende ro, og en god dose skepsis. 

Hvordan vil dere forklare hvorfor WHO nedjusterte kriteriene for å erklære epidemi rett før svineinfluensaen "brøt ut" ? Svineinfluensaen hadde aldri vært en epidemi ifølge de gamle kriteriene.

Og så utrolig passende da, at de fikk solgt lagrene med Tamiflu før de måtte kastes.

Og så kommer denne terrortrusselen da, nesten på 3 års dagen til regjeringskvartalet og Utøya. "Alle" har disse hendelsene friskt i minne i denne tiden, og da kan PST og politi slå til å vise hvor gode de er på å oppdage trusler, og hvilken handlingskraft de har nå, i forhold til da. WOW! 

There's no such thing as coincidences.

Money talks, and power corrupts.

Skrevet

Så du mener WHO hjalp produsenten av tamiflu til å tømme lagrene?

Skrevet

Produsentene hadde nå vitterlig allerede tjent sine penger. Det var nå vel de respektive landene som satt med lagre med Tamiflu som de ville ha tapt penger på.

For ikke å snakke om hvor mye penger som ble tjent inn på vaksinen i tillegg.

Skrevet

Kall det hva dere vil. Jeg tar alt med en knusende ro, og en god dose skepsis.

Hvordan vil dere forklare hvorfor WHO nedjusterte kriteriene for å erklære epidemi rett før svineinfluensaen "brøt ut" ? Svineinfluensaen hadde aldri vært en epidemi ifølge de gamle kriteriene.

Og så utrolig passende da, at de fikk solgt lagrene med Tamiflu før de måtte kastes.

Og så kommer denne terrortrusselen da, nesten på 3 års dagen til regjeringskvartalet og Utøya. "Alle" har disse hendelsene friskt i minne i denne tiden, og da kan PST og politi slå til å vise hvor gode de er på å oppdage trusler, og hvilken handlingskraft de har nå, i forhold til da. WOW!

There's no such thing as coincidences.

Money talks, and power corrupts.

Tusen takk!!! Du gav meg meget god underholdning!!! Forøvrig bør du søke jobb hos PST da de ifølge din logikk jobber med å lage konspirasjonsteorier, og der er du uslåelig. Forresten sleng inn en søknad til WHO også, de har sikkert noe mer medisin som er i ferd med å gå ut på dato.

Anonymous poster hash: 5eb68...298

Skrevet

Takk! TUSEN TAKK! Har hatt en crp dag og følt meg elendig, men nå skjønner jeg at jeg i grunn har det ganske bra. Ler meg skakk!

Anonymous poster hash: bfe1c...206

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...