Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Skjønner ikke helt dette jeg. Tok test som kom opp med en veldig svak strek dagen før IKM. Fikk mens til normal tid, men måtte teste igjen alikevel. Litt svakere strek, nesten usynlig. Nå er jeg ferdig med mens, men hadde litt ondt i livmorområdet, så tok en test til nå, og jammen kan jeg vel ikke skimte en svak strek der også. Kanskje hakket sterkere enn den første testen jeg tok, trenger ikke studere for å se den, men fortsatt veldig svak altså. Bruker billig tester, og har aaaaaldri fått noen form for skyggestrek eller falsk positiv tidligere, heller ikke på tester som kom i samme forsendingen som disse 3 jeg nå har brukt Er dette virkelig mulig? Under mens så kom jo slimhinnen ut som normalt, så kan jo ikke tenke meg at om jeg i det hele tatt var så vidt gravid, at noe henger fast der enda. Også ble jeg litt bekymret for ektopisk graviditet da, siden det har gjort litt vondt idag og igår. Tanker, erfaringer, og synsinger sånn ellers? Anonymous poster hash: 1277e...54d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 1277e...54d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå