Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg burde skaffe meg en søsken vogn da leste bli 2.5 år når mini blir født. Eller trenger jeg det. Så litt på bugaboo donkey noen som har erfaring med den? Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 2,5 år mellom våre og vi kjøpte ikke det i første omgang. Men så har vi bare en bil og gangavstand til bhg men for langt til at nå 3 åringen kan gå. Så vi valgte å kjøpe en billig brukt søskenvogn til å ha nå i sommer og høst. Etter det tipper jeg det ikke er bruk for det lenger. Evt erstatte med et ståbrett til når hun blir sliten. Jeg hadde hvertfall ALDRI brukt så mye penger som en donkey koster på søskenvogn..

Anonymous poster hash: 769d6...17c

Skrevet

Har ikke hat behov. Ståbrett og bæresele og en vogn

Anonymous poster hash: 36890...c3a

Skrevet

Mine får 22-23 måneder mellom seg og jeg er avhengig av buss når jeg farter rundt alene. Å ha søskenbrett og en to-åring med mark i rompa inn og ut av buss og på vinterføre ser jeg virkelig ikke for meg, så jeg kjøpte en brukt søskenvogn til under to tusen. Da kan jeg stroppe fast to-åringen slik at hn ikke stikker av og slipper at søskenbrettet setter seg fast i snø og slaps. I tillegg sitter begge varmt, lunt og tørt.

Til vanlig når sambo er med så trenger vi ikke dobbeltvogn da han har lappen og vi slipper buss, men også fordi da kan vi ha ansvar for hver vår. Kommer nok til å ha ett søskenbrett til enkeltvognen også, men er ikke sikker.

Tenker at eldste slutter med vogn til sommeren neste år.

Anonymous poster hash: d8fe8...1bf

Skrevet

Vi har phil and teds.. synes den passer perfekt til søsken med den aldersforskjellen.. da kan du bruke vogna til bare en, og bare sette på sete til den største ved behov.. kjenner flere som har søskenvogn hvor de sitter ved siden av hverandre, og de synes den er brei og tar stor plass osv.. 

Anonymous poster hash: bbaea...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...