Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg skulle gjerne vært med i en fb gruppe fordi det som er der finnes ikke ellers på nett. Men jeg er ikke på fb, og vil heller ikke være det sånn ovenfor alle venner og bekjente. Om jeg lager meg profil og kun er i denne gruppa vil folk da merke at jeg er på fb? Dvs kunne finne meg/søke opp navnet mitt? Anonymous poster hash: e34c2...289
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Tror du kan velge å ha skjult personalia. Ellers kan du ha et hvilket som helst profilbilde (dolly duck feks) og kalle deg foreksempel Stine H dersom du heter Stine Hansen. Jeg kjenner en som er politi som må skjule sin identitet pga han jobber undercover/ medspaning, og han har gjort det sånn. Anonymous poster hash: ea208...e2b
Kathrine. Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Er jo bare å la være å legge til venner det.
Hønemor30 Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 La være å bruk etteenavnet, og ikke legg til bilder av deg eller venner. Før kunne man være skjult. Den muligheten er fjernet.
NormaJean Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Bruk en annen epost når du opprettet kontoen. Og ikke bruk etternavnet ditt. Så bør det vel gå greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå