Gå til innhold

Ups, sendte nettopp snart 2-åringen ut på tur i vogna....

Anbefalte innlegg

Skrevet

med 2 på 8 og ei på 6...2 av de er døtrene mine og vant til å håndtere ho. De skal gå en runde på rundt 20 min, liten del av veien er middels trafikkert med fortau. Var det bittelitt uansvarlig?? Bør jeg løpe etter? hehe...😊

Anonymous poster hash: 348d7...745

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Du vet vel selv om du bryr deg nok om ungene eller ikke?

Anonymous poster hash: 2e253...298

Skrevet

Iiiik, jeg er ennå værre. I ferien sendte jeg barnet mitt på 10 mnd ut på en liten tur med fetterene sine på 7 og 8 for at de skulle kjøpe is til de to store. Og de var borte i sikkert 15 minutter!!

Eller vent, jeg fikk tilbake en baby i strålende humør, som hadde kost seg med å få all oppmerksomhet fra diss to gutta ;)

Anonymous poster hash: 39739...f8d

Skrevet

Jeg husker jeg og venninna mi trillet nabounger da vi var 6-12 år...Vi hadde konkurranse om hvem so turte å slippe vogna lengst i bakker...

Søsteren min trillet en nabobaby på tre mnd. Vogna var ustabil, og babyen falt ut av bagen 3 mnd gammel....

Anonymous poster hash: 23699...301

Skrevet

Jeg husker jeg og venninna mi trillet nabounger da vi var 6-12 år...Vi hadde konkurranse om hvem so turte å slippe vogna lengst i bakker...

Søsteren min trillet en nabobaby på tre mnd. Vogna var ustabil, og babyen falt ut av bagen 3 mnd gammel....

Og jeg husker at mine småsøsken ble mishandlet av en trillepike på 12. Det blir vel likevel noe annet med barnets eldre søsken, så lenge det ikke er store sjalusiproblemer el.l. inne i bildet.

Anonymous poster hash: bc48a...026

Skrevet

Ja, godt det var flatt når jeg lånte ut barnet da... ;)

Anonymous poster hash: 39739...f8d

Skrevet

De kom nå tilbake alle 4 i god behold;) Og mor fikk en velfortjent pustepause fra lille plasteret sitt...;)

Anonymous poster hash: 348d7...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...