Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Vi har en gutt på 1,5 år, og dette blir vår første kveld med barnefri etter at vi fikk barn. Jeg er 3 mnd på vei med nestemann, og selv om det jeg ønsker meg mest er en rolig kveld med ost og vin, er det selvfølgelig uaktuelt siden jeg er gravid. Jeg trenger tips til hva jeg kan gjøre for å overraske han! Lage romantisk middag hjemme, eller kjøpe nye antrekk til oss og ta han med ut på restaurant? Kino? Fylle soverommet med roseblader og telys? Jeg er så dårlig på sånt, vi har vel egentlig aldri hatt noen skikkelig "date", så jeg trenger hjelp! Anonymous poster hash: 22990...c74
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Tenk på hva HAN ville brukt en frikveld sammen med deg på, ikke nødvendigvis hva du eller andre mener er romantisk. Her i huset ville det være en aktivitet vi gjorde sammen, kanskje noe så "barnslig" som bowling, eller skyting som er vår felles hobby, så noen øl på en pub (uaktuelt for deg, skjønner den). Evt bare bestille pizza og film hjemme, for det har vi ikke mulighet til ellers. Stearinlys og roseblader er liksom ikke verken hans eller min greie... Anonymous poster hash: aa2e4...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå