Gå til innhold

Hvor sunn er lunsjen min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

25 gram hjemmelaget musli (nøtter, linfrø, sesamfrø, havregryn) med 3 ss naturellyoghurt toppet med en halv banan, en neve blåbær og sju bringebær?

 

Anonymous poster hash: eb7eb...0e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunn :)

 

Anonymous poster hash: 00837...df7

Skrevet

Sunn, men mange kalorier!!

 

Anonymous poster hash: 1c7bd...e1f

Skrevet

😊☺😁

 

Var det jeg ville høre! Trenger skryt for å ha byttet fine rundstykker med masse usunt pålegg, jus/brus/sjokolade å drikke med dette☺Har kjøpt Berit Nordstrands nyeste bok, og er i full gang med livsstilsendring.

 

Og dere; det smakte kjempegodt!!!

 

Hilsen meg med bilder av en tykk kropp for noen uker siden. Gått ned litt allerede, og målet er 12 kilo i første omgang.

 

Anonymous poster hash: eb7eb...0e4

Skrevet

Det lurte jeg også på, men faktisk!! Må spise saktere enn før, og da blir jeg passe mett.

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: eb7eb...0e4

Skrevet

Sunn, men mange kalorier!!

 

Anonymous poster hash: 1c7bd...e1f

Ca 350 kcal, og det er helt innafor når jeg spiser 1350 totalt pr dag.

 

Anonymous poster hash: eb7eb...0e4

Skrevet

*kremt* iallefall myyye sunnere enn min som var to doble toast med ost, ketchup og salami.....riktignok såkalt "go og mager" salami da.... :fnise:  

 

Hørtes god og sunn ut lunsjen din!  :pls:

Skrevet

*kremt* iallefall myyye sunnere enn min som var to doble toast med ost, ketchup og salami.....riktignok såkalt "go og mager" salami da.... :fnise:

 

Hørtes god og sunn ut lunsjen din! :pls:

Hihi, kunne lett spist det jeg også!😂 Men nå er det stopp, må ned i vekt så jeg får bmi godt innafor normalen.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: eb7eb...0e4

Skrevet

25 gram hjemmelaget musli (nøtter, linfrø, sesamfrø, havregryn) med 3 ss naturellyoghurt toppet med en halv banan, en neve blåbær og sju bringebær?Anonymous poster hash: eb7eb...0e4

Sunn, men mange kalorier på lite mat.

 

Ville vel satset på å ete noe mindre kaloririkt og heller litt mer volum i en overgangsfase ellers vil magen kanskje kjennes veldig uvant tom til den venner seg til mindre volum mat...

 

Anonymous poster hash: dbcd7...eac

Skrevet

Føler meg mett og fornøyd jeg!☺

 

Hi

 

Anonymous poster hash: eb7eb...0e4

Skrevet

 

Var det jeg ville høre! Trenger skryt for å ha byttet fine rundstykker med masse usunt pålegg, jus/brus/sjokolade å drikke med dette☺Har kjøpt Berit Nordstrands nyeste bok, og er i full gang med livsstilsendring.

 

Og dere; det smakte kjempegodt!!!

 

Hilsen meg med bilder av en tykk kropp for noen uker siden. Gått ned litt allerede, og målet er 12 kilo i første omgang.

 

Anonymous poster hash: eb7eb...0e4

 

Det er jo en kjempeflott lunsj! :) Og det er ikke for mye kalorier, for disse kaloriene kommer fra bare sunne fettkilder, som er bra for fordøyelsen og kroppen generelt. Jeg spiser gjerne slike lunsjer selv, det er utrolig energigivende og mettende. Særlig med masse frisk vann med sitrondråper i. :) Masse lykke til med å nå målet ditt!

 

Anonymous poster hash: ca08f...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...