Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg ble brutalt voldtatt som 16 åring. Og noen uker senere viste det seg at faenskapet smittet meg med herpes. Og ja, det var ham, for jeg var jomfru. Dette er nå 16 år siden Hver gang jeg får utbrudd føler jeg meg voldtatt, skitten og sår igjen. Jeg klarer ikke å komme ut av dette. Og det er så vondt å falle tilbake slik hvert år. 😢 Anonymous poster hash: 87c78...6d5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Klart du kan få det. Få henvising av legen din, så blir det ikke så dyrt. Det kan lønne seg å sende psykologen en sms/e-post og spørre om han/hun kan ta deg inn fort. Å stå på venteliste kan ta lang tid, men de fleste har rom for å ta inn en pasient eller to innimelllom om du "maser" litt. Skjønner godt du føler alt kommer tilbake igjen når du får utbrudd. Viktig å få bearbeidet dette. Anonymous poster hash: c4784...abc
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Selvsagt, snakk med fastlegen din. Anonymous poster hash: 1c4eb...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå