Gå til innhold

Beste resturant i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og sambo skal feire 8-år som kjærester..

Har lyst på en skikkelig gourmet middag i Trondheim..

Noen som har noe formening om hvilken resturant som er Trondheims beste? Må vi bestille bord lang tid i forveien?

Anonymous poster hash: 14135...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Credo

To rom og Kjøkken

Den ved Leütenhaven - Emilies tror jeg den heter

Bør vel bestille ei tid i forveien på disse stedene tror jeg.. men det er jo bare å ringe og sjekke  :)

Men hvis det ikke må være gourmet så anbefaler jeg på det varmeste den chilenske restauranten Matute - chilensk mat på sitt beste  :)  Og uten tvil byens beste "hamburgere" (ikke det vi forbinder med hamburgere).

Anonymous poster hash: 15b0c...d56
Skrevet

Ai suma synes jeg er bra! Ikke sånn super-gourmet da, men finere enn mange andre :-)

Anonymous poster hash: 02cb4...092

Skrevet

Hva med Egon i høyden? Har ikke vært der selv, men samboeren skryter mye av den!

Skrevet

Emilies feira vi 5 års jubileum på. Kan virkelig anbefales! :-D

Anonymous poster hash: b706f...ec2

Skrevet

Hva med Egon i høyden? Har ikke vært der selv, men samboeren skryter mye av den!

Egon er ikke akkurat gourmet- mat da :)  Men jeg drar alltid med meg folk som aldri har vært i Trheim før dit slik at de får en fin oversikt over den fine byen vår  :)

Skrevet

Stemmer! Men romantisk er det nok ;)

Egon er ikke akkurat gourmet- mat da :) Men jeg drar alltid med meg folk som aldri har vært i Trheim før dit slik at de får en fin oversikt over den fine byen vår :)

Skrevet

Husker ikjke hva den het, men den ligger rett under Thondheims eldste og mest severdige hotell.....

Jo, Jonathan ....heter restauranten.... Vi er fere som har valgt å gå dit 2 ganger på rad ved besøk i Trondheim.

Koster litt, men verd det. Husk og bestill bord. Kan bestilles i resepsjonen på hotellet m ressurssenter ikke er åpen.

Anonymous poster hash: e448e...174

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...