Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 For et par år siden fortalte samboer at han ble vekket av at jeg lå og slo rytmisk i senga, i søvne. Var ikke raskt, ganske tregt, men en fast rytme. Det skjedde et par ganger til det året men med lang tid i mellom. Men han sover så tungt så kanskje det kan ha skjedd flere ganger. Og i natt skjedde det igjen. Jeg har glemt å ta det opp med legen da jeg tidligere tenkte at jeg skal vente og se, er det flere mnd i mellom så er det vel neppe noe alvorlig? Og har glemt det når jeg har vært hos legen for andre ting. Jeg skal til legen på en medisinkontroll om en mnd så kan ta det opp med henne da. Jeg går på ritalin og tipper at det kan være ritalinen sin feil, andre her som går på ritalin og har spamser? Når jeg begynte på ritalin for tre år siden så fikk jeg i begynnelsen litt spasmer i bena og armene ca 5 min etter jeg la meg i senga, sovner aldri innen 5 min. Armen gikk da opp og slo meg selv i hodet. Mens benet fikk en kraftig rykning, ikke som rastløse ben som mange gravide (og jeg som gravid) får. Jeg leste at det kan være en bivirkning så begynte å ta en del magnesium og spasmene ble helt borte. Men kanskje ikke en gang i blant på natta? Mener at jeg nevnte dette for spesialisten som begynte å gi meg ritalin i begynnelsen og hun sa at det var normalt med ritlian. Var gravid i fjor og samboer husker ikke om jeg hadde noen spasmer i løpet av natta da, gikk selvfølgelig ikke på ritalin som gravid. Begynte igjen på ritalin i vår og fikk ingen spasmer men begynte på magnesium allikevel, tar en før jeg legger meg, så skal begynne å ta to tenker jeg. Andre som har opplevd å ha spasmer på natta som dere ikke vet om selv? Hva var grunnen? Anonymous poster hash: 6e0cd...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå