Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 På natt som sykepleier. Kjenner det er helt overveldende alt sammen og at jeg bare vil jobbe med noe enkelt som butikk eller i det minste kun dagtid! Valgt feil yrke der ja. Kan noen si det blir bedre? Første pausen siden kl 22.30.. Anonymous poster hash: 07f64...349
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Begynte på netter etter ferien jeg også. Vil ikke jobbe i butikk akkurat, men kunne tenkt meg en dagjobb. Slitsomt med nattevakter. Anonymous poster hash: 5556e...599
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Jeg tenker noen ganger at jeg skulle ønsket jeg jobbet i vernet bedrift med å legge fyrstikker i esker el. :-) Det blir bedre, første dag er alltid litt tøff og litt god. :-) Anonymous poster hash: c00ad...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå