Gå til innhold

Tilbake på jobb


Anbefalte innlegg

Skrevet

På natt som sykepleier. Kjenner det er helt overveldende alt sammen og at jeg bare vil jobbe med noe enkelt som butikk eller i det minste kun dagtid! Valgt feil yrke der ja. Kan noen si det blir bedre? Første pausen siden kl 22.30..

 

Anonymous poster hash: 07f64...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte på netter etter ferien jeg også. Vil ikke jobbe i butikk akkurat, men kunne tenkt meg en dagjobb. Slitsomt med nattevakter.

 

Anonymous poster hash: 5556e...599

Skrevet

Jeg tenker noen ganger at jeg skulle ønsket jeg jobbet i vernet bedrift med å legge fyrstikker i esker el. :-)

 

Det blir bedre, første dag er alltid litt tøff og litt god. :-)

 

Anonymous poster hash: c00ad...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...