Gå til innhold

foreldrene mine ødelegger livet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke helt om dette er rette forumet til dette emnet, men jeg klarer virkelig ikke å holde ting inni meg lenger. overskriften høres skikkelig "16åroglivetmitteretthelvette" ut men det var jeg følte for å skrive om nå.

Det jeg er ute etter råd, eller noen som har erfaringer med dette tidligere. Foreldrene mine prøver å gjøre alt de kan for å bryte forholdet til meg og kjæresten min.  jeg vil ikke skrive så veldig mye om det her i offentligheten, men er ute etter noen med eventuelt samme erfaring som jeg kan snakke ut med.

Hvis noen har erfaringer med dette så send meg en melding, jeg vil ikke skrive så alt formye om det offentlig.. men vil gjerne ha noen å snakke med

Endret av mua123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det tenkes at foreldrene dine har rett?

Anonymous poster hash: 7ea23...2d9

Skrevet

Vanskelig å komme med noen råd når vi ikke vet mer om hvorfor foreldrene dine mener det de gjør om kjæresten din.

Hvor gamle er dere og hvorfor vil foreldrene dine at du skal slå opp med kjæresten?

Anonymous poster hash: 5cc0b...f8b
Skrevet

Kan ikkje svare deg ut fra det du skrive. Ingen konkrete ting kommer fram.

Anonymous poster hash: 5a3fb...42f

Skrevet

Kan ikkje svare deg ut fra det du skrive. Ingen konkrete ting kommer fram.Anonymous poster hash: 5a3fb...42f

som jeg skrev, så vil jeg ikke legge ut så mye her i offentlighet, derfor ønsker jeg kontakt med noen som har erfaring med at foreldrene har prøvd å ødelegge ett forhold, så skal jeg fortelle hele historien

Ja og da kan vi ikkje hjelpe. Det er mange grunne korfor foreldre er slik.

Skrevet

Kjenner til flere forhold der foreldre/venner har sagt sin mening. Være seg at mannen/dama er utro, vold, kontrollstyring, osv osv. Alle disse som jeg kjenner til har vært forhold uten barn.

Jeg skjønner at du ikke vil skrive noe som kan gi deg til kjenne, men det du skriver er jo likevel så vagt at jeg tviler på at så mange svarer deg.

Uten at du trenger skrive mer stiller jeg deg noen spørsmål du kan tenke på:

Har foreldrene dine noen grunn til å ville ødelegge for deg? Mao ville de ødelagt uansett hvem som var kjæresten din?

Er du ung, og at dette går ut over karakterene dine?

Er det en unaturlig stor aldersforskjell?

Hva sier de av stygge ting om ham? Er det fri fantasi og oppdiktet fra dine foreldre? Hvorfor skulle de lyve?

Har du det godt i dette forholdt? Gjør han deg lykkelig? Tror du at ingen andre vil ha deg og derfor blir du? Har du endret personlighet siden du ble sammen med ham?

Prøver kjæresten å isolere deg fra omverdenen, slik at du ikke skal ha kontakt med dine foreldre? Dette er gjerne noe av det første en voldelig mann gjør - gjøre kvinnen helt avhengig av han og ikke noe nettverk rundt.

Jeg kan fortsette, men dette holder for nå...

Skrevet

Husk på det , at dine foreldre ønsker deg bare alt godt.

Jeg kunne ikke fatte at det var noe galt i å være sammen med en kriminell , narkomisbruker...

Han var jo så snill!! Ha, særlig :/

Gud så glad jeg er for at jeg ikke gikk den veien,

Ser på min fine mann , mine nydelige barn.

Anonymous poster hash: b6985...1f8

Skrevet

Kan ikkje svare deg ut fra det du skrive. Ingen konkrete ting kommer fram.Anonymous poster hash: 5a3fb...42f

som jeg skrev, så vil jeg ikke legge ut så mye her i offentlighet, derfor ønsker jeg kontakt med noen som har erfaring med at foreldrene har prøvd å ødelegge ett forhold, så skal jeg fortelle hele historien

Ja og da kan vi ikkje hjelpe. Det er mange grunne korfor foreldre er slik.Anonymous poster hash: 5a3fb...42f

kan fortelle hele historien på melding

Hadde jeg vert deg ville jeg brukt Anonym knappen.

Jeg har hatt problem vedr gravid og 15 år gammel. Min søster 16 år og gubben 17 år eldre.

Skrevet

Kjenner til flere forhold der foreldre/venner har sagt sin mening. Være seg at mannen/dama er utro, vold, kontrollstyring, osv osv. Alle disse som jeg kjenner til har vært forhold uten barn.

Jeg skjønner at du ikke vil skrive noe som kan gi deg til kjenne, men det du skriver er jo likevel så vagt at jeg tviler på at så mange svarer deg.

Uten at du trenger skrive mer stiller jeg deg noen spørsmål du kan tenke på:

Har foreldrene dine noen grunn til å ville ødelegge for deg? Mao ville de ødelagt uansett hvem som var kjæresten din?

Er du ung, og at dette går ut over karakterene dine?

Er det en unaturlig stor aldersforskjell?

Hva sier de av stygge ting om ham? Er det fri fantasi og oppdiktet fra dine foreldre? Hvorfor skulle de lyve?

Har du det godt i dette forholdt? Gjør han deg lykkelig? Tror du at ingen andre vil ha deg og derfor blir du? Har du endret personlighet siden du ble sammen med ham?

Prøver kjæresten å isolere deg fra omverdenen, slik at du ikke skal ha kontakt med dine foreldre? Dette er gjerne noe av det første en voldelig mann gjør - gjøre kvinnen helt avhengig av han og ikke noe nettverk rundt.

Jeg kan fortsette, men dette holder for nå...

han er verken voldelig, utro eller kontrollerende. han har sterke meninger, men det har jeg og så ser ikke noe galt i det. men det har vært ting som har vært litt rart, men som jeg har fort fått klarnet opp, mens jeg da har prøvd å videreføre dette til foreldrene mine har de vridd det ut av proposjoner og fått seg selv til å tro det værste.

Anonymous poster hash: e79e9...2f9

Skrevet

Ja og da kan vi ikkje hjelpe. Det er mange grunne korfor foreldre er slik.Anonymous poster hash: 5a3fb...42f

Jeg har hatt problem vedr gravid og 15 år gammel. Min søster 16 år og gubben 17 år eldre.

hvordan gjør jeg det ? er helt ny i forumet

Det er ikke så farlig om du er helt ny her - da er det ikke noe annet du kan kjennes igjen på :) de som skriver mye her inne under samme nick kan bli gjenkjent fordi de i et innlegg skriver hvor de bor - et annet alder på barna osv osv. For din del er du fremdeles anonym :)

Skrevet

Det er ikke så farlig om du er helt ny her - da er det ikke noe annet du kan kjennes igjen på :) de som skriver mye her inne under samme nick kan bli gjenkjent fordi de i et innlegg skriver hvor de bor - et annet alder på barna osv osv. For din del er du fremdeles anonym :)

han har ikke hatt lappen i en stor periode nå fordi han går på piller mot søvnløshet og utbrenthet som er ganske sterke, pga det mener foreldrene mine at han er narkoman. foreksempel. han har bodd hos faren din en periode fordi faren har trengt hjelp hjemme, og derfor har han utsatt sin egen flytting inn i sin nye leilighet veldig lenge, og derfor meneer foreldrene mine at han ikke har noe leiligheten i det hele tatt og utifra det mener de også at han ikke har noe jobb. når jeg prøver å fortelle hvordan ting er så sier de bare at de ikke støtter forholdet og hvordan kan jeg basere en fremtid med en kjæresten som de ikke vil se trynet på.

Skrevet

Hadde skrevet et lengre innlegg som ble slettet på mobilen- tar kortversjonen:

Som jeg ville sagt til mine nærmeste i samme situasjon:

Dere bor ikke sammen og har ikke barn. Mao dere har ikke invistert mye i hverandre. Dine foreldre sier det de sier fordi de vil det beste for deg, og dette er ikke det beste for deg.

Han er altså så tungt medisinert at han ikke kan kjøre - da er det kraftige medisiner inni bildet. Personer som har vært utbrent kommer skjelden helt tilbake der de var. Det betyr ikke at dette ikke er en fin og grei gutt. Men det er en økonomisk risiko og medisinsk risiko dine foreldre ikke ønsker at du skal ta.

Du er forelsket og ser de fine sidene, dine foreldre ser alt det andre.

Hør på foreldrene dine - ikke at jeg da sier at du skal gjøre det slutt, men ta i hvertfall dette forholdet rolig fremover (hadde du vært min søster eller datter hadde jeg håpet du fant en annen)

Skrevet

Hadde skrevet et lengre innlegg som ble slettet på mobilen- tar kortversjonen:

Som jeg ville sagt til mine nærmeste i samme situasjon:

Dere bor ikke sammen og har ikke barn. Mao dere har ikke invistert mye i hverandre. Dine foreldre sier det de sier fordi de vil det beste for deg, og dette er ikke det beste for deg.

Han er altså så tungt medisinert at han ikke kan kjøre - da er det kraftige medisiner inni bildet. Personer som har vært utbrent kommer skjelden helt tilbake der de var. Det betyr ikke at dette ikke er en fin og grei gutt. Men det er en økonomisk risiko og medisinsk risiko dine foreldre ikke ønsker at du skal ta.

Du er forelsket og ser de fine sidene, dine foreldre ser alt det andre.

Hør på foreldrene dine - ikke at jeg da sier at du skal gjøre det slutt, men ta i hvertfall dette forholdet rolig fremover (hadde du vært min søster eller datter hadde jeg håpet du fant en annen)

Skrevet

han har ikke hatt lappen i en stor periode nå fordi han går på piller mot søvnløshet og utbrenthet som er ganske sterke, pga det mener foreldrene mine at han er narkoman. foreksempel. han har bodd hos faren din en periode fordi faren har trengt hjelp hjemme, og derfor har han utsatt sin egen flytting inn i sin nye leilighet veldig lenge, og derfor meneer foreldrene mine at han ikke har noe leiligheten i det hele tatt og utifra det mener de også at han ikke har noe jobb. når jeg prøver å fortelle hvordan ting er så sier de bare at de ikke støtter forholdet og hvordan kan jeg basere en fremtid med en kjæresten som de ikke vil se trynet på.

Du er blendet av kjærlighet. Foreldrene dine er ikke det, og har derfor bedre mulighet til å se hvordan ting egentlig er. Og i denne situasjonen kan det dessverre virke som om foreldrene dine har rett. Beklager.

Anonymous poster hash: b60a0...fb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...