Gå til innhold

Noen med angst her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan lever dere med angsten i hverdagen? Hvordan overvinne den?

 

Anonymous poster hash: ebe23...8ae

 

Anonymous poster hash: ebe23...8ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- jeg gjør det jeg frykter

- jeg takker aldri nei til invitasjoner selv om jeg som oftest vil det

 

Så for å overvinne, så "står" jeg i situasjonene og holder ut.



Anonymous poster hash: 9626d...7a0
Skrevet

Tja jeg lever med den ved å unngå de situasjonene som gir meg angst. Har utviklet engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse. Ikke den beste strategien altså, anbefales ikke.



Anonymous poster hash: 897ad...3e2
Skrevet

Jeg har "motsatt" sosialangst. Blir jeg for isolert får jeg angst fordi jeg begynner å tenke på fremtiden, hva som er galt med meg siden ingen inviterer meg med på ting, hva folk sier når jeg ikke er der, osv. Må sosialisere meg så mye som mulig, men det er vanskelig når jeg er alene med to barn. Er verst på kveldene, så jeg skjermer barna.Prater mye med venner på Facebook, osv.

 

Anonymous poster hash: f9241...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...