Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hvordan lever dere med angsten i hverdagen? Hvordan overvinne den? Anonymous poster hash: ebe23...8ae Anonymous poster hash: ebe23...8ae
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 - jeg gjør det jeg frykter - jeg takker aldri nei til invitasjoner selv om jeg som oftest vil det Så for å overvinne, så "står" jeg i situasjonene og holder ut. Anonymous poster hash: 9626d...7a0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Tja jeg lever med den ved å unngå de situasjonene som gir meg angst. Har utviklet engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse. Ikke den beste strategien altså, anbefales ikke. Anonymous poster hash: 897ad...3e2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Jeg har "motsatt" sosialangst. Blir jeg for isolert får jeg angst fordi jeg begynner å tenke på fremtiden, hva som er galt med meg siden ingen inviterer meg med på ting, hva folk sier når jeg ikke er der, osv. Må sosialisere meg så mye som mulig, men det er vanskelig når jeg er alene med to barn. Er verst på kveldene, så jeg skjermer barna.Prater mye med venner på Facebook, osv. Anonymous poster hash: f9241...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå