Gå til innhold

Legen Mads Gilber ble møtt av folkehav😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er en ekte helt. Varmer mitt hjerte at den finnes slike mennsker som han❤️

Anonymous poster hash: da1d8...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Gilbert* ( før noen retter😉)

Anonymous poster hash: da1d8...e9e

Gjest Ovidia
Skrevet

Dyktig lege, en inspirator og en som engasjerer. Og ikke minst kan han spille på sjarmen sin ;) Men han fortjener uten tvil all ros. 

Skrevet

Dyktig lege, men alt annet enn en helt. Mennesker som støtter terror er alt annet enn helter i mine øyne.

Anonymous poster hash: 446ec...a25
Gjest Ovidia
Skrevet

Dyktig lege, men alt annet enn en helt. Mennesker som støtter terror er alt annet enn helter i mine øyne.

Nå er det vel Isralerene som er terrorister! 

Skrevet

Dyktig lege og absolutt en viktig ressurs for Gaza, men jeg mistet all respekt for han etter hans uttalelser om Leger uten Grenser og 9/11.

En lege bør fokusere på liv og helse, ikke politikk.

Skrevet

Nå er det vel Isralerene som er terrorister! 

Snakket jeg om Israel? Nei, jeg snakker om Gilbert.

Skrevet

Han er bare pr-kåt!

Anonymous poster hash: dfa10...3dc

Skrevet

Ekkel type. Han støttet Israel til datteren ble sammen med en muslim. Snakker om å snu kappa etter vinden! Dust

Anonymous poster hash: 7dd61...611

Skrevet

Jeg blir veldig imponert over folk som stiller opp 100% for det de tror på og som setter egne behov til side for å redde andre.

Skrevet

Han er en ekte helt og et fantastisk menneske ❤️

Anonymous poster hash: 4f4b5...e11

Skrevet

Jeg blir veldig imponert over folk som stiller opp 100% for det de tror på og som setter egne behov til side for å redde andre.

Jeg er mer imponert over mennesker som hjelper andre uansett hvilken side de står på.

Skrevet

Jeg er mer imponert over mennesker som hjelper andre uansett hvilken side de står på.

Det er en del av jobben som lege, en del av jobben til Gilbert. Det utelukker ikke at en kan ha en engasjement. 

Anonymous poster hash: 8a689...59e

Skrevet

Æsj. Han er en kvalm løgner. Det eneste positive han gjør er å redde liv. Ellers er han full av f...

Anonymous poster hash: 2242b...255

Skrevet

Æsj. Han er en kvalm løgner. Det eneste positive han gjør er å redde liv. Ellers er han full av f...

Anonymous poster hash: 2242b...255

Skrevet

Uttalelsene til Gilbert etter 9/11 var jo bare groteske. Men at fyren gjør en god innsats for krigsofre i Gaza kan vel ingen ta fra ham.

Gjest Ovidia
Skrevet

http://www.nrk.no/verden/israelske-hoyreekstreme-i-tel-aviv-1.11856465. LES DETTE. Dere som er Israel venner. Anonymous poster hash: da1d8...e9e

Grusomt! Men det finnes gærninger på begge sider av konflikten.

Se her hva Hamas bruker pengene på.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/dette-er-tunnelene-israel-frykter/a/23263782/

Anonymous poster hash: 8b0c8...a40

Selvsagt er det fanatikere på begge sider. Men det er uansett ingen unskyldning for å bombe sivilibefolkingen på Gaza. De utsettes for terror uten sidestykke. 

Skrevet

http://www.nrk.no/verden/israelske-hoyreekstreme-i-tel-aviv-1.11856465. LES DETTE. Dere som er Israel venner. Anonymous poster hash: da1d8...e9e

Se her hva Hamas bruker pengene på.http://www.vg.no/nyheter/utenriks/dette-er-tunnelene-israel-frykter/a/23263782/Anonymous poster hash: 8b0c8...a40

Selvsagt er det fanatikere på begge sider. Men det er uansett ingen unskyldning for å bombe sivilibefolkingen på Gaza. De utsettes for terror uten sidestykke.

Enig.

Men blir det bedre av at de (Hamas) fortsetter å sende raketter over grensa igjen og igjen? Noen må ta det første skritt, og stoppe!

Men denne tråden handlet om gilbert, som jeg forøvrig har stor respekt for. Uttalelsene hans derimot....

Gjest Ovidia
Skrevet

Se her hva Hamas bruker pengene på.http://www.vg.no/nyheter/utenriks/dette-er-tunnelene-israel-frykter/a/23263782/Anonymous poster hash: 8b0c8...a40

Enig.

Men blir det bedre av at de (Hamas) fortsetter å sende raketter over grensa igjen og igjen? Noen må ta det første skritt, og stoppe!

Men denne tråden handlet om gilbert, som jeg forøvrig har stor respekt for. Uttalelsene hans derimot....

Når en ser fremmedfrykten og hatet her hjemme i trygge Norge, så er det ikke rart at Hamas får støtte på Gaza.  Hvilke andre muligheter har de egentilg til å "forsvare" seg mot bomber, bakkestyrker og blokkader? 

Skrevet

En må ha guts å reise til Gaza,jobbe midt i krigen, se fra nært hold hva krigen fører med seg. Da er det piece of cake fortelle om sine opplevelser fra Gaza til hvem som helst. Det er hans plikt. Ja,også til de som ikke liker å høre sannheten. Og de som prøver å skjule den. Gilbert, hatten ned, kneier og all respect!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...