Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Kan noen av dere som arbeider som salgsfremmere si noe om hva som er positivt og negativt med denne jobben.Er i den situasjonen at jeg vurderer å bytte jobb til nettopp dette, men så er det at "man vet hva man har og ikke hva man får" , som holder meg litt igjen.Da er det veldig greit med innspill fra noen som virkelig vet hva det dreier seg om. Takk for svar! Anonymous poster hash: b8166...8e3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Hvis det er dagligvare du vurderer, så ikke gjør det. Dårlige tider, og norgesgruppen skal kutte ut den servicen. De skal heller fylle på varene selv... Anonymous poster hash: 3d175...f85
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Hvis det er dagligvare du vurderer, så ikke gjør det. Dårlige tider, og norgesgruppen skal kutte ut den servicen. De skal heller fylle på varene selv... Anonymous poster hash: 3d175...f85 Ja, var det jeg tenkte på. Trodde også det var gode arbeidstider, grei lønn osv? Men da bør jeg kanskje se etter noe annet? Anonymous poster hash: b8166...8e3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Fra nyåret så kutter norgesgruppen ut dette, så da må vi fylle varene selv. Så jeg hadde ikke tort å ta en slik jobb da det er flere som kommer til å miste jobbene sine som er varefremmere. Anonymous poster hash: 81853...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå