Gå til innhold

Unge som sitter stødig ved seks mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det her? Begynte barnet å krabbe eller gå tidlig?

Anonymous poster hash: eda2b...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gjorde det. Gikk ved 1 år

Anonymous poster hash: 6fbbe...d45

Skrevet

Alle mine fire barn gjorde det. Alle fire reiste seg opp etter møblene og sprinklene i seng/lekegrind da de var 7 mnd.

Men hvor lenge de gikk runde på runde på runde rundt stuebordet før de slapp seg og gikk over gulvet uten støtte varierte veldig. Tidligste gikk 9 mnd gammel (reiste seg opp midt på gulvet uten støtte og gikk), en gikk 11 mnd gammel, en gikk dagen etter 1-års dagen sin og den treigeste ble faktisk 14 måneder før hun gikk over gulvet.

Anonymous poster hash: faa21...2c2
Skrevet

Min satte seg opp selv da han var 6 mnd. Begynte å krabbe samtidig, gikk 10 mnd gammel.

Anonymous poster hash: dbba7...9ab

Skrevet

Det avgjørende er om barnet setter seg opp selv..

Anonymous poster hash: e57aa...434

Skrevet

Sistemann satt seg opp selv da han var 6 mnd. Krabbet ved 6,5 mnd. Reiste seg opp 7 mnd. Nå er han 10 mnd og står uten støtte og går et par skritt. Han har aldri ålt.

Anonymous poster hash: 4e7f5...83f
Skrevet

Satte seg opp selv noen dager før 6 mnd. Jeg satte henne aldri på rumpa, men hun var stødig i løpet av ei uke. Tror det er forskjell på de som blir satt på rumpa og de som setter seg opp selv.

Gikk 8 mnd gammel.

Anonymous poster hash: 96752...30f

Skrevet

Kan legge til at hun reiste seg opp etter møblene 5,5mnd gammel. (Altså før hun kunne sitte)

Anonymous poster hash: 96752...30f

Skrevet

Min begynte å krabbe like etter at han satte seg opp selv ved 6 mnd alder. Reiste seg mot møbler 7 mnd gammel. "Alle" regnet med at han skulle gå tidlig også. Men nei, 14 mnd var han før han gikk ordentlig.

Anonymous poster hash: 0bdbc...bb9

Skrevet

Minstemann her ålte seg knapt 5 mnd gammel, satte seg opp selv og krøp 6 måneder gammel og reiste seg knappe 7 måneder gammel. Gjenstår å se når han går, er fremdeles 7 måneder.

Anonymous poster hash: c7d79...89e

Skrevet

Minstemann her ålte seg knapt 5 mnd gammel, satte seg opp selv og krøp 6 måneder gammel og reiste seg knappe 7 måneder gammel. Gjenstår å se når han går, er fremdeles 7 måneder.

Anonymous poster hash: c7d79...89e

Skrevet

Min eldste satt stødig og veldig rettigheter ryggen da han var 5.5 mnd. Krabber da han var rundt 9 mnd og gikk da han var 13 mnd.

Anonymous poster hash: 11bfe...c90

Skrevet

Satt som en dronning ved 6mnd, hadde da ikke lenge før gjort små forsøk på krabbing. Krabbingen kom for fullt like etter hun forsto at hun kunne sitte, da ble det slutt på mors sitting og leiligheten måtte baby proofes i all hast. Reiste seg ved bordet ca en mnd etter, og begynte å gå rundt 0,5-1mnd etter det. Gikk ikke uten støtte før hun hadde passert 14mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...