Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Nå er det tilbake til skole og barnehage snart og dermed pga disse vannvittige flinke foreldrene (les mødrene). Får helt flatt av alt de finner på og hva de tar barna med på. Gruer meg til å møte dem kjenner jeg. Jeg klarer ikke å drite i dem heller og spar nok heller opp noen hvite løgner om hvilke fjelltopper jeg har tatt med mine opp på. 😁😁😁 Ikke flytt til Bærum dere. Med mindre dere er supergode på det meste. Og har ulla til vinteren klar... Anonymous poster hash: 77217...941
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Sliter litt med selvtilliten kanskje??? Anonymous poster hash: 14461...38a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Nå er det tilbake til skole og barnehage snart og dermed pga disse vannvittige flinke foreldrene (les mødrene). Får helt flatt av alt de finner på og hva de tar barna med på. Gruer meg til å møte dem kjenner jeg. Jeg klarer ikke å drite i dem heller og spar nok heller opp noen hvite løgner om hvilke fjelltopper jeg har tatt med mine opp på. 😁😁😁 Ikke flytt til Bærum dere. Med mindre dere er supergode på det meste. Og har ulla til vinteren klar... Anonymous poster hash: 77217...941 Men kjære vene - vi har da ikke alle vært på en fjelltopp - noen av oss har bare slappet av på Maldivene Det er da virkelig ikke alle i bærum som er slik - da har du sannelig vært uheldig med naboene. Ulla er klar fordi den handles på salg på våren - rett og slett økonomisk planlegging, det betyr jo ikke at man er så perfekt:) Vi har ikke hatt noen spennende sommerferie i år, men har ikke viet det en tanke. Senk skuldrene og slapp av Anonymous poster hash: d6592...930
Firekids Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Bærum har vel 120.000 innbyggere sist jeg sjekket, så alle kan vel ikke være like perfekte? Nå er det jo #prosjektuperfekt som er det trendye, så du er nok innafor.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Jeg er ikke perfekt og jeg har ikke mye penger, men vi finner på mye og er ofte på tur. Ull har vi nok av og det er nesten bare fantasien som setter grenser for hva man kan gjøre ute i naturen Anonymous poster hash: 6c304...4b0
Mamma4livet Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Du får det så mye bedre med deg selv den dagen du bestemmer deg for å gi beng i hva andre gjør og mener.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Hørt om å juge eller? Jeg juger av hjertenslyst til skrythalser. Ikke fordi jeg føler jeg MÅ men fordi skrythalsene føler deg tvunget til å smøre litt ekstra på. Noe de gjør. Da ler jeg godt og lenge inni meg. Forstår ikke menneskets behov for å skryte. Anonymous poster hash: 91899...a1c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Hørt om å juge eller? Jeg juger av hjertenslyst til skrythalser. Ikke fordi jeg føler jeg MÅ men fordi skrythalsene føler deg tvunget til å smøre litt ekstra på. Noe de gjør. Da ler jeg godt og lenge inni meg. Forstår ikke menneskets behov for å skryte. Anonymous poster hash: 91899...a1c Du er vel ikke mye bedre selv da, som bidrar til press for enkelte. Hvorfor har du behov for å være en du ikke er? Og hva med barna som kanskje får høre at du lyver? Anonymous poster hash: d61ba...94c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Haha, jeg bor i Bærum selv, og det er IKKE som du beskriver;) Du kjører visst "alle under en kam" ;-)? Anonymous poster hash: 532dd...36e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 Æsj. Blås i dem. Fortell hva dere har gjort, om det så "bare" er å ha vært hjemme hele ferien. Det har vi, vært hjemme altså. En kjapp tur til dyreparken, men ellers bare kost oss i hagen, på stranda og i skogen. Fantastisk deilig, avslappende ferie! Og det rare er at mange av de jeg forteller det til, lyser opp og forteller at de har gjort akkurat det samme! Anonymous poster hash: 69efc...655
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #11 Skrevet 30. juli 2014 Hørt om å juge eller? Jeg juger av hjertenslyst til skrythalser. Ikke fordi jeg føler jeg MÅ men fordi skrythalsene føler deg tvunget til å smøre litt ekstra på. Noe de gjør. Da ler jeg godt og lenge inni meg. Forstår ikke menneskets behov for å skryte. Anonymous poster hash: 91899...a1c Du er vel ikke mye bedre selv da, som bidrar til press for enkelte. Hvorfor har du behov for å være en du ikke er? Og hva med barna som kanskje får høre at du lyver? Anonymous poster hash: d61ba...94c Kjære vene. Nå trekker du virkelig konklusjoner uten noe som helst grunnlag. Du vet ikke noe annet en det jeg skrev så HVORDAN kan du trekke konklusjon om press for enkelte og hva barn hører? Du har litt for livlig fantasi. Anonymous poster hash: 91899...a1c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 He, he. Jeg får skru opp jugingen ja. Mye overlevelse i det. Snart er jo slalåmsesongen rundt hjørnet. Det gjelder å forberede seg. HI Anonymous poster hash: 77217...941
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #13 Skrevet 30. juli 2014 Hørt om å juge eller? Jeg juger av hjertenslyst til skrythalser. Ikke fordi jeg føler jeg MÅ men fordi skrythalsene føler deg tvunget til å smøre litt ekstra på. Noe de gjør. Da ler jeg godt og lenge inni meg. Forstår ikke menneskets behov for å skryte. Anonymous poster hash: 91899...a1c Du er vel ikke mye bedre selv da, som bidrar til press for enkelte. Hvorfor har du behov for å være en du ikke er? Og hva med barna som kanskje får høre at du lyver?Anonymous poster hash: d61ba...94c Kjære vene. Nå trekker du virkelig konklusjoner uten noe som helst grunnlag. Du vet ikke noe annet en det jeg skrev så HVORDAN kan du trekke konklusjon om press for enkelte og hva barn hører? Du har litt for livlig fantasi. Anonymous poster hash: 91899...a1c For det første så sier du at du at du lyver. (Hvorfor?) For det andre skriver du at "skrytehalsene for deg til å føle deg tvunget til å smøre tjukt på". (Igjen hvorfor?) Kunne ikke falle meg inn å lyve eller å la meg påvirke av at andre gjør ting som ikke vi gjør. Ved å ikke stå for det dere bruker ferien til (som garantert er bra nok) så bidrar du til press ved å dikte opp en historier som ikke er sanne. Igjen - hva sier du dersom barna dine hører deg lyve? Anonymous poster hash: d61ba...94c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #14 Skrevet 30. juli 2014 Hvor i Bærum bor du da? Bor på Jar, merker ikke noe til det rundt her i alle fall. Noen skrytehalser er det sikkert, men får ikke med meg så mye slikt :-P Anonymous poster hash: f66e8...c8f
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #15 Skrevet 30. juli 2014 He, he. Jeg får skru opp jugingen ja. Mye overlevelse i det. Snart er jo slalåmsesongen rundt hjørnet. Det gjelder å forberede seg. HI Anonymous poster hash: 77217...941 Jeg skjønner ikke greia hi. Er det det at dere ikke er interessert i toppturer eller slalom så er vel det helt greit? Er det misunnelse, så koster vel ikke toppturer all verden? De som velger noe velger som oftest bort noe annet (tid eller penger). Dersom alt er så galt - hvorfor bor du et sted du tydeligvis syns det er så forferdelig å bo? Anonymous poster hash: d6592...930
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #16 Skrevet 30. juli 2014 Hørt om å juge eller? Jeg juger av hjertenslyst til skrythalser. Ikke fordi jeg føler jeg MÅ men fordi skrythalsene føler deg tvunget til å smøre litt ekstra på. Noe de gjør. Da ler jeg godt og lenge inni meg. Forstår ikke menneskets behov for å skryte. Anonymous poster hash: 91899...a1c Du er vel ikke mye bedre selv da, som bidrar til press for enkelte. Hvorfor har du behov for å være en du ikke er? Og hva med barna som kanskje får høre at du lyver?Anonymous poster hash: d61ba...94c Kjære vene. Nå trekker du virkelig konklusjoner uten noe som helst grunnlag. Du vet ikke noe annet en det jeg skrev så HVORDAN kan du trekke konklusjon om press for enkelte og hva barn hører? Du har litt for livlig fantasi. Anonymous poster hash: 91899...a1c For det første så sier du at du at du lyver. (Hvorfor?) For det andre skriver du at "skrytehalsene for deg til å føle deg tvunget til å smøre tjukt på". (Igjen hvorfor?) Kunne ikke falle meg inn å lyve eller å la meg påvirke av at andre gjør ting som ikke vi gjør. Ved å ikke stå for det dere bruker ferien til (som garantert er bra nok) så bidrar du til press ved å dikte opp en historier som ikke er sanne. Igjen - hva sier du dersom barna dine hører deg lyve? Anonymous poster hash: d61ba...94c Kutt ut en lang argumentasjon for hvorfor du svarte som du gjorde. Du hadde intet grunnlag på å konkludere som du gjorde. Du har heller ikke noe grunnlag til å "lese" meg. Gå tilbake til den lille perfekte bobla di men vit at jeg flirer av ditt enorme behov for å være perfekt. For inne det lille hodet ditt er det masse masse kaos. Drit i å svare du. Det er jo bare tøys du har å komme med. Anonymous poster hash: 91899...a1c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #17 Skrevet 30. juli 2014 Hørt om å juge eller? Jeg juger av hjertenslyst til skrythalser. Ikke fordi jeg føler jeg MÅ men fordi skrythalsene føler deg tvunget til å smøre litt ekstra på. Noe de gjør. Da ler jeg godt og lenge inni meg. Forstår ikke menneskets behov for å skryte. Anonymous poster hash: 91899...a1c Du er vel ikke mye bedre selv da, som bidrar til press for enkelte. Hvorfor har du behov for å være en du ikke er? Og hva med barna som kanskje får høre at du lyver?Anonymous poster hash: d61ba...94c Kjære vene. Nå trekker du virkelig konklusjoner uten noe som helst grunnlag. Du vet ikke noe annet en det jeg skrev så HVORDAN kan du trekke konklusjon om press for enkelte og hva barn hører? Du har litt for livlig fantasi. Anonymous poster hash: 91899...a1c For det første så sier du at du at du lyver. (Hvorfor?) For det andre skriver du at "skrytehalsene for deg til å føle deg tvunget til å smøre tjukt på". (Igjen hvorfor?) Kunne ikke falle meg inn å lyve eller å la meg påvirke av at andre gjør ting som ikke vi gjør. Ved å ikke stå for det dere bruker ferien til (som garantert er bra nok) så bidrar du til press ved å dikte opp en historier som ikke er sanne. Igjen - hva sier du dersom barna dine hører deg lyve? Anonymous poster hash: d61ba...94c Kutt ut en lang argumentasjon for hvorfor du svarte som du gjorde. Du hadde intet grunnlag på å konkludere som du gjorde. Du har heller ikke noe grunnlag til å "lese" meg. Gå tilbake til den lille perfekte bobla di men vit at jeg flirer av ditt enorme behov for å være perfekt. For inne det lille hodet ditt er det masse masse kaos. Drit i å svare du. Det er jo bare tøys du har å komme med. Anonymous poster hash: 91899...a1c Angrep er det beste forsvar... Du har tydeligvis ingen gode svar å komme med. Tenk gjennom hvorfor du lar deg provosere av at jeg stiller deg spørsmål omkring hvorfor du har behov for å lyve. Anonymous poster hash: d61ba...94c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #18 Skrevet 30. juli 2014 Det hadde vært gøy hvis noen av de perfekte mødrene faktisk svarte denne tråden, og svarte helt ærlig. Jeg er litt lei av sånn "neeeida, vi er også ganske enkle av og til, vi dro faktisk ikke til Hawaii i år men til Hellas, jammen noe handler jeg på salg til 25% da er jeg jo kjempe alminnelig og ordinær jeg også, fnisfnis!" Og heller skrevet "årh herregud, slutt å syte... Jeg gjør bare det som føles riktig for meg, og det er å kjøre på med alt jeg kan tenke meg at er best for oss. Hvorfor ikke, jeg har jo råd til det... Og ja, jeg liker at ting er perfekt, og jeg anser meg selv som en person som kanskje er bedre enn mange andre. Jeg innrømmer at jeg liker at andre er litt misunnelig på meg." Dere er anonyme, vær litt ærlige folkens:p Anonymous poster hash: 5a800...071
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #20 Skrevet 30. juli 2014 Nå kan det vel tenkes at de du syns er perfekte selv ikke syns de er så perfekte selv? Kanskje de syns du er den perfekte mor? Det er vel litt det samme som hva vi tenker om oss selv utseendemessig - alle andre er så perfekte men vi syns vi selv ser ut som noen takras ? Alle andre er alltid bedre? Anonymous poster hash: d6592...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå