Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Vi er på ferie. Jeg og datter- min mor og far en liten uke på hytta. Helt siden vi reiste har spesielt min mor hakket på min far... kommenterer ting som " ja du ligger bare på sofaen og trykker", "jaaada da sier vi det slik du har alltid rett", snakker med irritert tone til han selv om det han gjør er helt normalt. Han kan tidvis ha en kjeftete tone han også. De krangler om alt og ingenting. Det verste er at jeg tror ikke de legger merke til det selv. Det er sånn de er.. husker det fra min barndom også. Var i en park i dag og de begynte igjen.. noe om et kamera begge skylte på hverandre hvorfor det ikke var lada opp. Da klikka det bare for meg. Sa spontant at jeg er så lei av at dere to skal krangle om alt hele tiden. Mamma ble fra seg!!! Kjempe lei seg og min far ble helt satt ut... nå har jeg super dårlig samvittighet. Føler jeg har ødelagt resten av turen. Min mor er verdens snilleste. Gjør alt for oss... det jeg sa såret virkelig. Det bare datt ut av meg i frustrasjon. Det er så vondt å se på at de krangler. Burde ikke blanda meg så lenge de hadde det ok. Huff... måtte bare få det ut. Klein stemning her nå. Har sagt unskyld til begge. Ser mamma ennå er lei seg. De krangler mer nå merker jeg... :-/ Anonymous poster hash: 1e9de...659
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Kanskje de trengte å høre det? Du burde ikke ha dårlig samvittighet. I mine øyne er du utrolig tøff som i det hele tatt sa noe Anonymous poster hash: 4e4b4...61a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Kanskje de trengte å høre det? Du burde ikke ha dårlig samvittighet. I mine øyne er du utrolig tøff som i det hele tatt sa noe Anonymous poster hash: 4e4b4...61a følte bare det ble så ufattelig ubehagelig å stå å høre på. Føltes så nedverdigende ut ovenfor min far at jeg reagerte uten å tenke meg om. Nå er tutta i seng.. får se hvilken stemning det blir i stua i kveld:p Anonymous poster hash: 1e9de...659
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Da har jeg offisielt ødelagt ferien for mamma tydligvis. Huff og huff. Anonymous poster hash: 1e9de...659
*Miss Marple* Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Du sa at du var lei av å høre de krangle, og de får det til at det er DU som ødelegger ferien? Hvor hårsåre er de egentlig? Hva med dere som må høre på gnålet da? Og om de krangler mer etter å ha fått beskjed har de neppe tatt seg nær (nok) av det. Be de skjerpe seg og oppføre seg som voksne folk og ikke to bortskjemte tenåringer.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Da har jeg offisielt ødelagt ferien for mamma tydligvis. Huff og huff. Anonymous poster hash: 1e9de...659 Så fortell henne at HUN ødelegger ferien for dere andre ved å hakke på faren din hele tiden! Ikke godta å bli gjort til syndebukk her, for dette er ikke et problem DU har skapt! Ta igjen med samme mynt! Anonymous poster hash: 26b05...408
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Da har jeg offisielt ødelagt ferien for mamma tydligvis. Huff og huff. Anonymous poster hash: 1e9de...659 Jeg synes din mor virker barnslig og urimelig. Jeg har en sånn en selv. Hun krangler og glefser og tåler ikke å få motstand. Det er jo strengt tatt foreldrene dine som ødelegger med kranglingen sin. Og du får dårlig samvittighet. Tror de trengte å høre det, man oppfører seg jo ikke sånn. Og da stikker det jo litt når de får beskjed. Anonymous poster hash: 8206d...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå