Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Jeg er ikke verdt for en fem øre og ihvertfall ikke som en hundrelapp. Jeg er bare et stygt lite menneske som ikke er verdt blant oppegående mennesker. Det har jeg fått høre. . Det hjelper ikke at noen kommer og sier at jeg er verdt noe, for det tror jeg ikke på. Jeg har mistet troen på alll fremtid og ser bare mørkt på alt i sammen. ikke et menneske er glad i meg. Til og med ikke barna mine føler jeg, ikke mannen min heller. Ingen. Anonymous poster hash: a0b8e...fa2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Få deg en time hos en psykolog, for dette er ikke bra. Du er bra nok, du er verdt noe. Jeg er helt sikker på at du er alt for dine barn, og at de Elsker deg, og din mann hadde ikke giftet seg med deg om han ikke elsket deg Anonymous poster hash: ee9a4...9fb
Gjest Solta Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Få deg en time hos en psykolog, for dette er ikke bra. Du er bra nok, du er verdt noe. Jeg er helt sikker på at du er alt for dine barn, og at de Elsker deg, og din mann hadde ikke giftet seg med deg om han ikke elsket deg Anonymous poster hash: ee9a4...9fb Jeg er dessverre ikke det . jeg er et menneske som aldri skulle blitt født.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Vi er alle verdt like mye, må bare få sagt det! Hva er det som du mener er så galt da, om jeg kan få spørre om det? Klem <3 Anonymous poster hash: 8c2d4...bfe
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Uenig i at alle mennesker er like mye verdt! Anonymous poster hash: 16361...b80
Gjest Solta Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Vi er alle verdt like mye, må bare få sagt det! Hva er det som du mener er så galt da, om jeg kan få spørre om det? Klem <3 Anonymous poster hash: 8c2d4...bfe Ingen er er glad i meg og jeg føler meg bare deppa og trist. Jeg skal finne noen å snakke med om dette problemet
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Vi er alle verdt like mye, må bare få sagt det! Hva er det som du mener er så galt da, om jeg kan få spørre om det? Klem <3 Anonymous poster hash: 8c2d4...bfe Ingen er er glad i meg og jeg føler meg bare deppa og trist. Jeg skal finne noen å snakke med om dette problemet Ja du må det! Jeg har nettopp hatt en forferdelig fødselsdepresjon hvor jeg til tider bare ville dø. Følte at både baby og mannen ikke var glad i meg. Ingen andre heller for den slags skyld. Var sikker på at det kom til å gå over av seg selv men det gjorde det ikke, jeg måtte ha hjelp. Anonymous poster hash: 8c2d4...bfe
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Alle har jo lyst til å se nøkken,han er jo legendarisk. Da er vel du og det Anonymous poster hash: d63e3...b1d
Gjest Solta Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Alle har jo lyst til å se nøkken,han er jo legendarisk. Da er vel du og det Anonymous poster hash: d63e3...b1d Jo, men alle folk bare avskyr meg. Jeg har bare lyst til å gjemme meg langt langt under jorden og aldri stikke hodet mitt frem igjen. ;(
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 Du må få hjelp, og det brennkvikt. Ring legen i morgen! Jeg er helt sikker på at ikke du er så ufyselig som du skal ha det til Anonymous poster hash: f7885...d65
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #11 Skrevet 30. juli 2014 Du har fått dette printa i hodet. Mange som vokser opp med å få høre det du nettop gar fått høre har vansker med å tro at noen elsker dem. Selv om de så klart gjør det. Det er bare vanskelig for deg å se. Du ser etter anerkjennelse(?) Når ting går deg imot tenker du det værste (?) Det er klart barna elsker deg! ! Ubetinget! Mannen vet jeg ikke...... men ellers hadde han vel vært en x? Du trenger hjelp... ikke rart etter hva du har opplevd... Ingen kan ersatte deg! Noen gang!! Verden er ikke den samme uten deg. Barna hadde blitt knust uten deg. Alle barn er rsspektløse og sier sjelden glad i deg osv i en viss alder... du må bare vite de er det. Håper du kommer til å føle deg bedre etter hvert. Hva med å søke profesjonell hjelp? Det er utrolig vanlig og ofte nødvendig når noen har opplevd det du har. Anonymous poster hash: 9b8f6...2fc
Gjest meg mamma? Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 Uenig i at alle mennesker er like mye verdt! Anonymous poster hash: 16361...b80 Og det følte du var nødvendig og si her hvor hi tydeligvis er langt ned
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #13 Skrevet 30. juli 2014 Her var det visst et gammelt troll som var tilbake ja. Anonymous poster hash: 5528c...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå