Gå til innhold

Er denne sekken barnslig for en som starter i 4.klasse bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 2ec01...c5d

post-42-1404648_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke

Anonymous poster hash: 96b24...f2f

Skrevet

Nei det syns jeg ikke så lenge ungen selv har lyst på den.

Anonymous poster hash: 22e92...97c
Skrevet

Det er viktig å tenke på om den er stor nok. Mange bøker i 4. klasse.

Skrevet

Ja!

Skrevet

Det er 30 liter.

Skrevet

Ja det synes jeg. Og etter å ha spurt min datter, sier hun at hun heller ville gått uten sekk enn å bruke denne i fjerde klasse.

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Ville ikke kjøpt denne ny til en 4 klassing nei...

Skrevet

Hvor lenge tenker du at hun skal ha den sekken da? Med mindre hun skal få ny hvert år, hadde jeg gått for noe annet.

Anonymous poster hash: cf4bd...c75

Gjest Julia1984
Skrevet

Viktigste er vel hva jenta som skal ha sen mener, ikke oss her inne.

Skrevet

Tror ikke denne vil være like populær i 5-6. Klasse

Anonymous poster hash: ef15c...be1

Skrevet

Hun vil helst ha denne her,men den er vel like barnslig?den første rosa koster nå 300kr og den grønne koster 600kr.

post-42-19534_thumb.jpg

Skrevet

Det er vel bare din 4.klassing som kan svare på det :) min datter som starter i 4.klasse har fått ny sekk nå. Den er blå men masse mønster på. Sikkert noen barn og voksne som synes den er barnslig men hun valgte den selv og er kjempefornøyd. Så la barnet ditt velge sekk selv. Eneste du må bestemme er at sekken rommer nok bøker og passer kroppen til barnet.

Anonymous poster hash: 098ff...c4c

Skrevet

den grønne var mye finere :)

Anonymous poster hash: 8623f...594

Skrevet

Hun vil helst ha denne her,men den er vel like barnslig?den første rosa koster nå 300kr og den grønne koster 600kr.

Har dere råd til å kjøpe sekk til neste år? For med temmelig stor sikkerhet vil hun forandre smak når hun skal opp i stortrinnet på barneskolen, og da går ungene gjerne for noe enklere ensfarget.

Skrevet

Kjenner at jeg som foreløpig kun har barnehagebarn har en del å lære meg om sekker. Foreldrene til mitt kull må ha hatt det enkelt i forhold, ensfarga sekk 1. klasse som varte tom 3. klasse, så begynte man på storskolen og fikk skinnsekk, denne hadde man til ungdomsskolen hvor vi fikk skinnsekk med større meis. :-) eneste valget med skinnsekken var om lommen skulle være flat eller stikke ut. Akk det glade 90tall. :-)

Berganssekkene kom først for fullt på videregående. :-)

Anonymous poster hash: 8b0ee...d5e

Skrevet

Etter min mening var mønsteret såpass dominerende at om en holder ut med den i ettt år så er en flink. Men liker hun den kan du jo ta sjansen på at den varer en stund. Her er noen forslag

http://www.reiseeffekter.no/skolesekker/troll-3-7-klasse-28-liter-32-liter/troll-8881-sort-og-rosa-med-blomstermotiv-32-liter

https://www.flust.no/sport-og-fritid/friluftsliv/sekker---skole--smaasekker/beckmann-3-5-klassesekk-30-ltr/

En annen med dominerende mønster, men kanskje en som ikke blir fullt så fort barnslig http://www.reiseeffekter.no/skolesekker/troll-3-7-klasse-28-liter-32-liter/troll-8881-logobokstaver-32-liter

Skrevet

Kjenner at jeg som foreløpig kun har barnehagebarn har en del å lære meg om sekker. Foreldrene til mitt kull må ha hatt det enkelt i forhold, ensfarga sekk 1. klasse som varte tom 3. klasse, så begynte man på storskolen og fikk skinnsekk, denne hadde man til ungdomsskolen hvor vi fikk skinnsekk med større meis. :-) eneste valget med skinnsekken var om lommen skulle være flat eller stikke ut. Akk det glade 90tall. :-)

Berganssekkene kom først for fullt på videregående. :-)

Anonymous poster hash: 8b0ee...d5e

Kjenner meg såå igjen! Haha!

Skrevet

Den første sekken er på tilbud fordi det er en gammel modell, lurer på om det er 2011 eller 2012 modell. Den ble aldri veldig populær så det ligger nok en del av den igjen på diverse lager som blir tatt frem til skolestart hvert år i håp om at noen vi ha den i år ;)

Jeg personlig synes også den grønne er mye finere, et grønt mønster med sommerfugler er nok også mer varig så du slipper kjøpe ny igjen til neste år..

Hilsen bokhandelansatt.

Anonymous poster hash: 00aa9...f62
Skrevet

Takk dere :) viste datteren min de andre sekkene som det ble linket til her og hun vil bare ha den grønne.

Skrevet

Uff da,disse syntes jeg var altfor barnslige. Kjempefine,men altfor barnslige.

Alle ungene i den alderen i området (jobber på skole) har mer sportsaktige sekker i mørkere,sterkere farger (blå,rød, burgunder, lilla osv,ikke pasteller og hjerter og sommefugler).

Hva har venninnene hennes? Om hun selv liker den er det ikke sikkert hun liker den mer om hun blir ertet

Anonymous poster hash: efaee...f2d

Skrevet

Den grønne var ok da. Det er vel streng talt viktigere at hun er fornøyd enn at du er det. Eller at klassekameratene er det. Syns man selvfølgelig skal styre i stor grad hva barna får kle seg i men samtidig er det viktig at de får føle seg vel og ha noe de skulle sagt. Ville latt hun kjøpe den grønne, den er jo ok og hun vil bli fornøyd. Kompromiss er viktig når de begynner å bli så store som din datter...

Skrevet

Hvis du vil spare penger, ville jeg gått for den grønne som hun virkelig vil ha. Da kan hun ha den i flere år. Om du velger den rosa, må du legge ut 300 i år og kanskje 600 neste år 😜. Hvis du har råd, så la jenta få den hun vil.. Du har jo allerede involvert henne, så da mener jeg du bør la henne være med å bestemme også ;)

Skrevet

Jeg var også med min jente som skal begynne i 4 klasse og så på den sekken. Hun syntes den var barnslig og valgte en stripete en :)

Anonymous poster hash: b58d4...0c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...