Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hun er en skikkelig drittunge. Hun er ni år og oppfører seg som en trasig unge i trassalderen. Jeg kan bare ikke fordra henne. Hun skriker ved bordet når hun ikke får maten servert i tide og hun sier at hun hater meg. Da svarer jeg at det er helt greit for jeg liker ikke henne heller, når hun oppfører seg sånn. Da blir hun bare enda værre. Jeg synest rett å slett at hun er ufyselig, beklager utrykket men den oppførselen er ikke akseptabel selv om hun bare er ni år. Selv har jeg en nydelig liten prinssese som jeg elsker over alt på jord. Hun er mye roligere en sin stesøster iallfall. Huff lurer på hvordan hun blir når hun blir voksen. Andre er har det sånn? Anonymous poster hash: 7b515...cda
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Du prøver deg igjen? Anonymous poster hash: ffff3...f36
Gjest mphs Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Jeg syns det er verre at du er en stor drittunge som enda i din alder ikke har lært å oppføre deg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 På tide å oppføre seg som voksen og fikse problemet. Prat med henne og stram opp faren! Anonymous poster hash: 8e8e4...1ef
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Det er antagelig hun som har det vondt her. Synes du håndterer dette meget barnselig. Hun uttrykker frustrasjon, og du forteller henne at du ikke liker henne? Gå i terapi, sier jeg bare. Anonymous poster hash: ce38f...07b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Jeg blir jo veldig oppgitt over denne oppførselen hennes, så jeg vet ikke lenger hvordan jeg skal takle henne. Hun er ni år og burde lære seg manerer. Anonymous poster hash: 7b515...cda
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Fru Åsta har du glemt å ta pillene dine idag også? Anonymous poster hash: d4ae6...b27
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Men jeg får prøve å snakke roligt med henne og få henne til å respektere meg. Så går nok alt bra. Anonymous poster hash: 7b515...cda
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 Jeg skal bli glad i min stedatter Anonymous poster hash: 7b515...cda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå