Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Dusjet som vanlig og drar på timen. Forbereder man seg virkelig på det? Anonymous poster hash: 10fd0...e64
tante grusom master of law Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Eh? Dusjer før jeg drar dit. Hva mer skal man gjøre? Øve inn et dansenummer?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Fjerner noe hår. Anonymous poster hash: 84fdd...e17
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Ble kanskje litt dum overskrift men gruer meg :-( synes det er fryktelig ubehagelig og føler at jeg ligger på utstilling.. Anonymous poster hash: eae90...f7a
Elsker livet Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Prøver å fortrenge det så godt som mulig, men uten å glemme timen.
kråkemamma Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Farger og stusser lurvelaura. Pynter med en rose. Nei altså... Dusjer?
kråkemamma Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Beste er å slappe av å ikke stresse seg opp. Ja vet det er lettere sagt enn gjort:) De ser da ikke noe de ikke har sett fra før. Forestill deg gynekologen naken eller noe:)
Nettisen:) Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 Eh? Dusjer før jeg drar dit. Hva mer skal man gjøre? Øve inn et dansenummer? Ja en enkel koreografi må man vel kunne forvente...
Fero Skrevet 30. juli 2014 #11 Skrevet 30. juli 2014 Det er ganske vanlig å grue seg til å "ligge på utstilling". Jeg syntes selv det var skikkelig ekkelt, men etter at jeg begynte å jobbe med mennesker fikk jeg en helt annen holdning. Jeg så nakne folk på jobb støtt og stadig, og det var helt naturlig. Er jo bare en kropp. Det hjalp litt for meg i alle fall, for da kunne jeg enkelt se for meg at legen/gynekologen (naturligvis) tenkte på samme måte. Ellers er det bare å sørge for at du føler deg så vel som mulig. Ta en god dusj og fjern håret om du ønsker det. Også kan du ta med deg en liten pakke intimservietter du kan bruke til å tørke over så vidt før du setter deg i stolen. Eventuelt låne toalettet på legekontoret for en våtseviettvask rett før timen. Og mens det står på får du bare se litt ut i lufta og tenke som så: gynekologen har sett verre. MYE, MYE VERRE! Det kan jeg love deg
Gjest Antarctica Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 Har hørt om noen som tar glitterspray i hårbusken, kunne det være noe?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #13 Skrevet 30. juli 2014 Jeg synes det er ok å ha på skjørt eller lang tunika, da føler jeg meg litt mindre naken. Selv om jeg jo er akkurat like blottet. :-) Anonymous poster hash: 0e64c...f83
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #14 Skrevet 30. juli 2014 shaver, dusjer og tar på rent undertøy Anonymous poster hash: 90965...1e1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #15 Skrevet 30. juli 2014 Du går gjøre som hun som tok vaskekluten og vaska seg nedentil før hun skulle til kontroll. Det hun ikke var klar over var at datteren hadde akkurat brukt samme klut til å vaske av glitteret. For å være seriøs, så synes jeg at det har vært mest pinlig de gangene jeg har vært veldig barbert eller helt glatt. Det dom jeg derimot synest er det viktigste er å være ren... Anonymous poster hash: 7848b...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå