Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 .. å kjøpe kun paviljong-trekk (Jeg tror det er det det heter?) Altså ikke rammen. Evt. hvor? Anonymous poster hash: afe6d...94a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Ja. Har ihvertfall gjort det på plantasjen. Anonymous poster hash: fc7dd...68c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 ok takk skal høre med de. Takk for svar Anonymous poster hash: afe6d...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå