Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Tusen takk for pakken jeg fikk i posten da jeg vant månedens innlegg. Gaven ga jeg faktisk videre til mamma, da hun er et mer kremmenneske enn meg og hun ble veldig glad skal hilse fra henne også. Jeg er catchbaby, men så meg nødt til å endre nick her inne da mitt nick ble en liten belastning og folk ikke klarte å la vær å komme med kommentarer angående situasjonen jeg har vært i på helt malplasserte tråder. Det skjedde flere ganger, og hurra for Internett og ukjent identitet kan jeg fremdeles henge med dere her inne uten å forfølges av spydige anonyme som ikke skjønner at det er en tid og et sted for alt tusen takk og klem Anonymous poster hash: 7004d...60b
Hønemor30 Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Så trist at du må bytte nick! Har fulgt deg og din historie. Så leit at enkelte skal slenge så mye dritt her. Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Så leit, jeg har fulgt med på deg.. Jaja, noen er bare kjipe. Anonymous poster hash: db3e7...442
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Hvilken historie er det? Anonymous poster hash: 9f4d4...824
*Miss Marple* Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Gratulerer med månedens innlegg, det var vel unt. Så dumt at du måtte bytte nick, jeg kommer til å 'savne' deg. Du skrev mye fint og selv om du fremdeles er her med nytt nick så mister man jo et kjent 'ansikt' når man ikke vet hvem du er lenger Utrolig at de anonyme hønene klarer å jage bort den ene fornuftige dibberen etter den andre 😡😡
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Vil noen forklare her i korte trekk? Anonymous poster hash: 60033...062
☆☆☆ Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Vil noen forklare her i korte trekk? Anonymous poster hash: 60033...062 Hmm, ei historie som vart belastandefor den det gjeld. Den må vi for all del dra fram i lyset att!
Gustav Klitt Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 "Liker" selvfølgelig ikke at du har måttet bytte nick, men, uansett..
Cruella De Vil Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Så kjedelig at du måtte bytte nick, jeg fulgte litt med på deg og din historie og synes du virker som en kjempejente! Men jeg skjønner det jo hvis det ble belastende, dumt at noen få på dib skal ødelegge for oss andre... Hyggelig at du vant månedens innlegg, gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 Tynnhudet, much? Anonymous poster hash: f6162...b99
Iiiiik Skrevet 30. juli 2014 #11 Skrevet 30. juli 2014 Gratulerer med gave og heldige mamma'n din! Skjønner at du byttet nick, har lagt merke til et par tråder der folk har trukket inn opplevelser som ikke hører hjemme i tråden i det hele tatt. Synes det er synd da! Send meg gjerne det nye nicket ditt på PM, da "kjenner jeg deg fortsatt igjen".
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 Tynnhudet, much? Anonymous poster hash: f6162...b99 Nei, jeg er ikke tynnhudet, og du må gjerne si hva du vil til meg. Det ble belastende på den måten at når jeg svarte på tråder fikk jeg svar tilbake som med viten og vilje var for å såre, eller forsurne en ellers så grei dislusjon. Min opplevelse ble brukt mot meg og det er vwldig unødvendig både for meg og for trådstarter og for de som ville ha en saklig debatt. Så over til "historien" min I kortw trekk ble jeg dumpa av gubben mens jeh var høygravid og på ferie med sønnen til mannen. Han hadde bestemt seg for at han ikke ville ha barn likevel og han sa jeg ikke trengte å komme hjem igjen. Vel jeg dro hjem igjen og der møtte jeg en angrende synder som selvsagt ikke hadde ment noe av det han sa. Du kan si det sånn at han angra i det øyeblikket han så meg, og det skjønner jeg jo. Jeg er jo et realt støkke. Pakka selvsagt en del av sakene mine, kjørte hjem til mor. Fødte en uke etterpå. Thats me. Beklager skrivefeil. Ligger på stranden og orker ikke lese korrektur Anonymous poster hash: d97bd...3e0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #13 Skrevet 30. juli 2014 Tynnhudet, much? Anonymous poster hash: f6162...b99 Nei, jeg er ikke tynnhudet, og du må gjerne si hva du vil til meg. Det ble belastende på den måten at når jeg svarte på tråder fikk jeg svar tilbake som med viten og vilje var for å såre, eller forsurne en ellers så grei dislusjon. Min opplevelse ble brukt mot meg og det er vwldig unødvendig både for meg og for trådstarter og for de som ville ha en saklig debatt. Så over til "historien" min I kortw trekk ble jeg dumpa av gubben mens jeh var høygravid og på ferie med sønnen til mannen. Han hadde bestemt seg for at han ikke ville ha barn likevel og han sa jeg ikke trengte å komme hjem igjen. Vel jeg dro hjem igjen og der møtte jeg en angrende synder som selvsagt ikke hadde ment noe av det han sa. Du kan si det sånn at han angra i det øyeblikket han så meg, og det skjønner jeg jo. Jeg er jo et realt støkke. Pakka selvsagt en del av sakene mine, kjørte hjem til mor. Fødte en uke etterpå. Thats me. Beklager skrivefeil. Ligger på stranden og orker ikke lese korrektur Anonymous poster hash: d97bd...3e0 Åh jøss:-o det hørtes IKKE greit ut! Hverken historien din og uthengingen... Anonymous poster hash: 60033...062
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #15 Skrevet 31. juli 2014 Du kan umulig bære litt av et "støkke", når du blir dumpet på den måten?? Ungen din har det nok uansett best uten den idiotpappaen der!!!!! Hvordan klarer dere æ finne de mest tragiske av de tragiske menn??! Anonymous poster hash: e917d...f87
Isola&Lille+julegave Skrevet 31. juli 2014 #16 Skrevet 31. juli 2014 Du kan umulig bære litt av et "støkke", når du blir dumpet på den måten?? Ungen din har det nok uansett best uten den idiotpappaen der!!!!! Hvordan klarer dere æ finne de mest tragiske av de tragiske menn??! Anonymous poster hash: e917d...f87 Kan noen rett og slett bare utestenge den ufyselige kjerringa her!? Det er jo akkurat slike møkkamennesker som ødelegger DIB. De er jo stakkarslige og små mennesker, men burde likevel ikke få spre driten sin rundt.
Sint naken biltyv Skrevet 31. juli 2014 #17 Skrevet 31. juli 2014 Tusen takk for pakken jeg fikk i posten da jeg vant månedens innlegg. Gaven ga jeg faktisk videre til mamma, da hun er et mer kremmenneske enn meg og hun ble veldig glad skal hilse fra henne også. Jeg er catchbaby, men så meg nødt til å endre nick her inne da mitt nick ble en liten belastning og folk ikke klarte å la vær å komme med kommentarer angående situasjonen jeg har vært i på helt malplasserte tråder. Det skjedde flere ganger, og hurra for Internett og ukjent identitet kan jeg fremdeles henge med dere her inne uten å forfølges av spydige anonyme som ikke skjønner at det er en tid og et sted for alt tusen takk og klem Anonymous poster hash: 7004d...60b Syns det er trist at folk driver å slenger dritt til deg. Mitt beste råd er å gi fullstendig faen i det, rett og slett.
Gjest Skrevet 31. juli 2014 #18 Skrevet 31. juli 2014 Gratulerer med premien☺ liker deg jeg!! Og klart du er et støkke. Og til det nepeskrellet som påstår at du ikke er det, hva med alle disse lekre kjendisene som blir forlatt ??
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #19 Skrevet 31. juli 2014 Du kan umulig bære litt av et "støkke", når du blir dumpet på den måten?? Ungen din har det nok uansett best uten den idiotpappaen der!!!!! Hvordan klarer dere æ finne de mest tragiske av de tragiske menn??! Anonymous poster hash: e917d...f87 Å gosj. Du så at jeg skrev at han angra i det øyeblikket han så meg igjen eller? Kanskje ikke så lett å lese når man er på et sånt lav-nivå, at man jobber så hardt man bare kan for å finne no dritt man kan slenge tilbake. For da er man nemlig tøff og stilig. Ikke nok med det, men det var faktisk en spøk, det var heller kanskje ikke så lett å forstå for deg, som er så tøff. Jeg aner ikke hva som driver deg, og hva du får ut av det anonym, det eneste jeg vet om deg er at du er lavmål og kompenserer det overflodet du har av dårlig selvfølelse med å slenge dritt anonymt på Internett. Det er rimelig stakkarslig og leit. Og ikke minst er det leit ned tanke på at det er helt grunnløst. Jeg har aldri gjort deg noe vondt og allikevel har du et behov for å markere deg og fortelle meg at jeg umulig kan være pen, god eller verdt noe, fordi jeg blei dumpa, men det er greit det. Jeg har det bheldigvis bra med meg selv nå - og livet mitt går videre og det er en deilig følelse. Å ha det bra. Det håper jeg du også har anonym. Og så håper jeg du finner noe godt i livet ditt snart, som gjør at du forstår at å slenge med leppa for å prøve å støte, såre og irritere på Internett er meningsløst. Lykke til! Anonymous poster hash: 7004d...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå