Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Jeg har en hemoride som nå gjør vondt. Hvordan behandles det? Jeg har hatt den lenge men begynt å gjøre vondt den siste uken. Anonymous poster hash: 9a5db...292
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Prøv først med reseptfri salve på apoteket. Hjelper ikke det etter en tids behandling tar du kontakt med lege for salve på resept eller annen behandling. Anonymous poster hash: 408da...05e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Ta kontakt med legen din så får du stikkpiller og salve. Så går det bort etter 4-5dager. max en uke. Anonymous poster hash: f3ed5...678
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 før du stikker til legen og må brette frem rompa skal jeg gi deg mitt beste tips (har ÅR med erfaring dessverre...): Kjøp Sheriproctsalve og Xyloproctsalve på apoteket (reseptfritt). Bland sammen og smør på - gjerne ta en ibux og paracet (evt sterkere om du har, jeg måtte faktisk ta en pinex forte jeg hadde liggende her om dagen, men da var smertene helt sinnsyke...) Jeg skal opereres i slutten av august, og håper det kan gjøre susen rett og slett noe herk med tilbakevendende vonst i baken altså! Føler med deg! legger til at jeg er sykepleier Anonymous poster hash: f7378...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå