Optatium Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Er det noen som har hele eller deler av huslånet sitt gjennom statens pensjonskasse og som har hatt avdragsfritt lån i en periode? Vi vurderer dette i forbindelse med nedsatt stillingsprosent for P være lenger hjemme med barnet, men må kanskje ha avdragsfrihet for at det ikke skal bli så forferdelig trangt økonomisk. Noen erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå