Gå til innhold

Bryllup i helgen og sort kjole...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er sommer, og da bør man kanskje ikke gå med sort... Men jeg har ingenting annet å gå med :(

Kan jeg bruke denne kjolen?

Anonymous poster hash: 09f5a...19a

post-42-24688_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man bruker ikke sort i bryllup uansett årstid.

Anonymous poster hash: b494c...69d

Skrevet

Det er lenge siden det var fy:)

Spør bruden om du er usikker, men med mindre hun er veldig konservativ går det nok helt fint:)

Anonymous poster hash: 908a6...192

Skrevet

Syns ikke den passer nei. Ikke fordi det er sommer, men fordi det er bryllup.

Skrevet

Vanlig etiketter er å spørre bruden hva angår fargene svart, hvitt og rødt

Anonymous poster hash: d18e9...c1c

Skrevet

Syns den var fin, og jeg mener du kan bruke den.

Trodde ikke mange i gifteklar alder hang seg opp i slikt...

Anonymous poster hash: 4e482...d16

Skrevet

Nei, den kjolen der er ikke fin nok til bryllup!! Den kjolen ville jeg ha brukt hvis jeg skulle på lunsj med jentene eller en middag med mann og barn på en middels restaurant.

Det er salg nå og du finner sikkert en pen kjole som går Ann å bruke i et bryllup til en ok penge..

Anonymous poster hash: 6c4e4...237

Skrevet

Litt enig med hun over her, synes heller ikke den var pyntet nok for et bryllup....Ellers tenker jeg ikke at det er feil med sort kjole i bryllup?? Det må være leeeenge siden noen hang seg opp i sånt. Hvitt er ikke greit, men ellers trodde jeg de fleste farger var ok.....

Skrevet

Jeg synes ikke man skal bruke sort kjole i et bryllup. Har du noen du kan låne av? Ellers er jeg enig i at kjolen ikke er nok pyntet.

Anonymous poster hash: e512b...a64
Skrevet

Om kjolen er passende eller ei, kommer an på dresskoden. Er det pent antrekk er kjolen helt innafor, så lenge det er greit for bruden at gjestene kommer i svart. Er det kode galla eller smoking, er den ikke nok pyntet, og du bør kikke etter noe annet.

Skrevet

Synes ikke kjolen er pen nok til bryllup, og sort er ikke en farge man bruker til bryllup

Anonymous poster hash: d7cc0...b33
Skrevet

Hva slags bryllup har dere vært i hvor denne kjolen ikke er fin nok? Med mindre man snakker dresskode galla, så er da denne kjolen bra! Det kryr jo av liknende kjoler i alskens farger i brylluper... Med ordnet hår og sminke, smykker, veske og pensko blir du sikkert fin HI 😀 Det er nå min mening ihvertfall 😀

Anonymous poster hash: f18eb...64b

Skrevet

Jeg syntes utvalget for gravidklær i Norge er labert, spesielt når det kommer til penklær.

Sort er igrunn en fy-farge i bryllup, men som gravid tar man det man finner.

Bruk fargesterke sko og smykker som du pynter opp kjolen med.

Hadde jeg vært bruden hadde jeg ikke brydd meg om du kom i sort, for jeg vet hvor vanskelig det er å få tak i noe pent til gravide og ikke minst noe med farge på!

Anonymous poster hash: 99380...152

Skrevet

Sorry, så ikke at jeg var på anonym. Trodde jeg var på 3 trimester.

Er du ikke gravid og ikke finner annet, ville jeg gått for noe annet.

Anonymous poster hash: 99380...152

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Får ta meg en tur på salg.

hi

Anonymous poster hash: 09f5a...19a

Skrevet

Jeg syns kjolen var fin til bryllup, den er jo ganske enkel å pynte opp litt med sko, smykker og veske.

Når det gjelder at den er sort tror jeg ikke mange bryr seg om det, men du kan jo spør bruden om du er usikker. Jeg skjønner jo her inne at det er all slags rare meninger om alt mulig ;)

Skrevet

Vi gifter oss i helgen. Og er det i vårt bryllup du skal så må du gjerne bruke kjolen! Fin kjole. Bryr meg ikke om hva gjestene bruker, så lenge ingen andre dukker opp i brudekjole da ;) 

Anonymous poster hash: f4410...4ec
Skrevet

Nei, man bruker ikke sort i bryllup uansett årstid.

Anonymous poster hash: b494c...69d

Hvilket tiår lever du ellers i? Har sett flere sorte kjoler i samtlige bryllup jeg har vært i.
Skrevet

Jeg syns den var fin, og med litt sprekt tilbehør blir du pyntet nok. Det viktigste er at man kler seg pent, anstendig og føler seg vel. 

Skrevet

Halloen,vi er i 2014. Er det virkelig fremdeles bridezillas der ute som bryr seg om gjester kommer i svart eller rødt???

Hvitt kan jeg skjønne (om bruden går i hvitt), men alle damer har en svart kjole. Use it

Anonymous poster hash: 3d919...a3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...