Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Vet det er sommer, og da bør man kanskje ikke gå med sort... Men jeg har ingenting annet å gå med Kan jeg bruke denne kjolen? Anonymous poster hash: 09f5a...19a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Nei, man bruker ikke sort i bryllup uansett årstid. Anonymous poster hash: b494c...69d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Det er lenge siden det var fy:) Spør bruden om du er usikker, men med mindre hun er veldig konservativ går det nok helt fint:) Anonymous poster hash: 908a6...192
NettoppJa Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Syns ikke den passer nei. Ikke fordi det er sommer, men fordi det er bryllup.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Vanlig etiketter er å spørre bruden hva angår fargene svart, hvitt og rødt Anonymous poster hash: d18e9...c1c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Syns den var fin, og jeg mener du kan bruke den. Trodde ikke mange i gifteklar alder hang seg opp i slikt... Anonymous poster hash: 4e482...d16
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Nei, den kjolen der er ikke fin nok til bryllup!! Den kjolen ville jeg ha brukt hvis jeg skulle på lunsj med jentene eller en middag med mann og barn på en middels restaurant. Det er salg nå og du finner sikkert en pen kjole som går Ann å bruke i et bryllup til en ok penge.. Anonymous poster hash: 6c4e4...237
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Litt enig med hun over her, synes heller ikke den var pyntet nok for et bryllup....Ellers tenker jeg ikke at det er feil med sort kjole i bryllup?? Det må være leeeenge siden noen hang seg opp i sånt. Hvitt er ikke greit, men ellers trodde jeg de fleste farger var ok.....
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Jeg synes ikke man skal bruke sort kjole i et bryllup. Har du noen du kan låne av? Ellers er jeg enig i at kjolen ikke er nok pyntet. Anonymous poster hash: e512b...a64
HvittHus Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 Om kjolen er passende eller ei, kommer an på dresskoden. Er det pent antrekk er kjolen helt innafor, så lenge det er greit for bruden at gjestene kommer i svart. Er det kode galla eller smoking, er den ikke nok pyntet, og du bør kikke etter noe annet.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #11 Skrevet 30. juli 2014 Synes ikke kjolen er pen nok til bryllup, og sort er ikke en farge man bruker til bryllup Anonymous poster hash: d7cc0...b33
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 Hva slags bryllup har dere vært i hvor denne kjolen ikke er fin nok? Med mindre man snakker dresskode galla, så er da denne kjolen bra! Det kryr jo av liknende kjoler i alskens farger i brylluper... Med ordnet hår og sminke, smykker, veske og pensko blir du sikkert fin HI 😀 Det er nå min mening ihvertfall 😀 Anonymous poster hash: f18eb...64b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #13 Skrevet 30. juli 2014 Jeg syntes utvalget for gravidklær i Norge er labert, spesielt når det kommer til penklær. Sort er igrunn en fy-farge i bryllup, men som gravid tar man det man finner. Bruk fargesterke sko og smykker som du pynter opp kjolen med. Hadde jeg vært bruden hadde jeg ikke brydd meg om du kom i sort, for jeg vet hvor vanskelig det er å få tak i noe pent til gravide og ikke minst noe med farge på! Anonymous poster hash: 99380...152
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #14 Skrevet 30. juli 2014 Sorry, så ikke at jeg var på anonym. Trodde jeg var på 3 trimester. Er du ikke gravid og ikke finner annet, ville jeg gått for noe annet. Anonymous poster hash: 99380...152
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #15 Skrevet 30. juli 2014 Takk for svar alle sammen Får ta meg en tur på salg. hi Anonymous poster hash: 09f5a...19a
*Miss Marple* Skrevet 30. juli 2014 #16 Skrevet 30. juli 2014 Jeg syns kjolen var fin til bryllup, den er jo ganske enkel å pynte opp litt med sko, smykker og veske. Når det gjelder at den er sort tror jeg ikke mange bryr seg om det, men du kan jo spør bruden om du er usikker. Jeg skjønner jo her inne at det er all slags rare meninger om alt mulig
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #17 Skrevet 30. juli 2014 Vi gifter oss i helgen. Og er det i vårt bryllup du skal så må du gjerne bruke kjolen! Fin kjole. Bryr meg ikke om hva gjestene bruker, så lenge ingen andre dukker opp i brudekjole da Anonymous poster hash: f4410...4ec
Jezebel Skrevet 30. juli 2014 #18 Skrevet 30. juli 2014 Nei, man bruker ikke sort i bryllup uansett årstid. Anonymous poster hash: b494c...69d Hvilket tiår lever du ellers i? Har sett flere sorte kjoler i samtlige bryllup jeg har vært i.
Elsker livet Skrevet 30. juli 2014 #19 Skrevet 30. juli 2014 Jeg syns den var fin, og med litt sprekt tilbehør blir du pyntet nok. Det viktigste er at man kler seg pent, anstendig og føler seg vel.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #20 Skrevet 30. juli 2014 Halloen,vi er i 2014. Er det virkelig fremdeles bridezillas der ute som bryr seg om gjester kommer i svart eller rødt??? Hvitt kan jeg skjønne (om bruden går i hvitt), men alle damer har en svart kjole. Use it Anonymous poster hash: 3d919...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå