Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Grunnen er at jeg har to barn fra før ,jeg ble dumpet i begge svangerskapene, var alene med alt! Svangerskap, fødsel, alt! De er nå 7 og 3 Føler jeg har vært nok alene... Min mann er borte halve året pga jobb, men han sier han vil ikke at jeg skal ta abort Hva skal jeg gjøre?? Anonymous poster hash: 2b2a3...d07
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Oi. En grusom situasjon du er i. Du har to barn fra før så du veit hva du går til. Sånn sett var vel kanskje jeg heldig. Hadde ingen anelse. Jeg vurderte også abort. Babyen i magen var et uhell. Mannen ville ikke ha, og ville ikke ha meg lenger, etter mange samtaler med lege, mamma og meg selv valgte jeg å beholde. Ingen lett avgjørelse, mamma var for abortog selvsagt det som var mannen min. De to som sto nærmest meg ville med andre ord at jeg skulle ta abort. Idag har jeg en skjønn liten baby, jeg kan ikke tro at jeg en gang vurderte det. Det knyter seg i magen min. Men det er mine følelser. Bare du vet hva som er rett for deg og hva du klarer eventuelt ikke klarer. Klem Anonymous poster hash: ce72d...aa5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Høres ut som om du er svært redd pga tidligere erfaringer noe jeg forstår. Snakk med mannen din, kan dere finne en løsning slik at han er mer tilstede? Ny jobb? Jeg er imot abort så jeg håper dere finner en løsning . Snakk med amathea f.eks om dilemmaet ditt? De kan sikkert rådføre deg mer 😊 lykke til Anonymous poster hash: 94163...105
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Tusen takk for svar Håper bf stiller opp for deg nå svar nr 1? Mannen nekter å bytte jobb, ser for meg at det blir et slit for meg Anonymous poster hash: 2b2a3...d07
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Hvis han nekter å bytte jobb, så synes jeg ikke dere skal få barn. Da er han ikke klar for de forpliktelsene det fører med seg. Anonymous poster hash: dcdd2...dd3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Er mange menn som jobber turnus og likevel får barn?? Men i min situasjon er det best å ta abort??? Burde han være mer imøtekommende?? Anonymous poster hash: 2b2a3...d07
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Flere innspill...? Anonymous poster hash: 2b2a3...d07
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Er i samme situasjon. Barna er litt eldre enn dine. Kommer til å ta abort. Har time om to uker. Det er ikke verdt påkjenningene. Anonymous poster hash: d1b81...7d7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Meningen til en mann som er fraværende halve tiden hadde ikke jeg tatt hensyn til. Hadde han bytta jobb kunne jeg tatt hans mening med i beslutningen. Anonymous poster hash: f22db...3b0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 Jeg ville aldri tatt abort. Selv om du blir mye alene er han jo ikke borte hele tiden og dere vil være to om den økonomiske byrden og jeg regner med han vil stille opp og være tilstede når han ikke er bortreist? Det er stor forskjell på å være alene hele tiden, og på å være alene halve tiden fordi mannen jobber borte. Jeg har fire barn, de er nå 5, 7, 10 og 13 år, siste var ikke planlagt. Mannen er veldig mye borte, men når han først er her er han er 100%, da går ungene foran alt annet. Anonymous poster hash: 98a8e...6f4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #11 Skrevet 30. juli 2014 Han er verdens beste mann og god far til de barna jeg har fra før Føler det er vanskelig Takk for innspill Anonymous poster hash: 2b2a3...d07
Hoppetihøyet36 Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 Høres ut som du kanskje kan ta sjansen denne gangen...? I og med at han er fin far for de to du har fra tidligere høres han ansvarsfull ut. Jeg er gravid ca uke 6 og vurderer også abort pga at kjæreste og samboer har rusproblemer, og jeg erfarer daglig at han ikke er der for meg, men for seg selv, og at det er masse rare bortforklaringer når jeg forsøker å konfronter ham med mine følelser. Skikkelig vanskelig situasjon å vurdere abort.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #13 Skrevet 30. juli 2014 Jeg valgte å beholde nr 4 selv om jeg visste at jeg kom til å måtte gjøre mesteparten alene. Min lille sosltråle er nå snart 1 år og vi har det bra alle sammen Anonymous poster hash: 14bdf...413
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #14 Skrevet 30. juli 2014 Trist å høre om din situasjon du med rusproblem samboer Ønsker deg masse lykke til. Og takk for mange svar og godt å høre at det kan gå bra Klem fra hi Anonymous poster hash: 2b2a3...d07
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #15 Skrevet 30. juli 2014 Husk at et foster/embryo er et liv..et liv som lever..klarer du å leve med den avgjørelsen? Hvor jobber mannen din da? Er det noen mulighet for at dere kan flytte dit han jobber? Veldig trist dere kom i denne situasjonen,håper det ordner seg. Har ingen gode råd. Anonymous poster hash: 81f31...410
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #16 Skrevet 31. juli 2014 Mannen jobber på sjøen, kan ikke flytte dit ja, jeg vet at det er et liv i magen nå, men hvis jeg ikke kan klare alt alene så blir det ikke mye liv igjen... Takk for svar Anonymous poster hash: 2b2a3...d07
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #17 Skrevet 31. juli 2014 Virkelig? Anonymous poster hash: 81f31...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå