Gå til innhold

Fryktelig dårlig mor om dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er høygradig og fullstendig utslitt! Har en på snart 4 og en på 7 fra før. Disse er hjemme med meg på dagen da sfo og barnehage er stengt. Hadde gledet meg veldig til å være hjemme med dem denne uken og sett frem til masse kos før lillesøster kommer og tar over hele hjemmebanen. Men jeg har null overskudd og null tålmodighet. Kjefter for ingenting, sukker og stønner. Orker ikke være med dem ut, ikke finne på ting inne, og blir helt fortvilet i stemmen når de ber om hjelp til noe.

Hører meg selv og prøver å ta meg sammen, men har det såå lite godt om dagen. I dag våknet jeg med dundrende hodepine og ligger bare i sengen. Mine to vakre små har sett på tv og nettbrett siden de sto opp.

Har så forferdelig dårlig samvittighet. .

Anonymous poster hash: ad980...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som at du er deprimert. Snakket med lege/jordmor om dette?

Anonymous poster hash: 916c4...ba0

Skrevet

Eventuelt høres det ut som hun er høygravid og utslitt - helt normalt! Ungene overlever en uke med mye iPad og sliten mamma. Bare prøv å kjefte mindre, kanskje :)

Anonymous poster hash: 3008b...9ba

Skrevet

Been there, done that. I slike små perioder fikk de kommende storesøsknene spise ganske mye is og se en god del film på tv. Det er lov å være sliten :) det er ingen du kan låne de vekk til en dag da? Det hadde heldigvis jeg, så jeg fikk hvilt meg.

Skrevet

Ha ha vært høygravid Evt "bare" gravid selv med ungene hjemme noen gang?

Føler med deg hi, og jeg er ikke høygravid enda og mannen er og hjemme . Men med ferie og varmen som har vært har jeg rett og slett vært et muggent troll. Men to unger under 4 som har lopper i rompa har tålmodigheten min mer enn en gang fått seg en smell.

Anonymous poster hash: 6c83f...932

Skrevet

Du er ikke alene, er i 1 trimester og formen er bånn. Stakkars de to unga mine som ser film hele dagen fordi jeg ikke klarer noe. De overlever!

Anonymous poster hash: b7711...a72
Skrevet

Ta deg sammen. Ring noen venner sv barna og spør om barna dine kan komme på besøk noen timer.

Sett deg i Hagen og la barna ha på vannsprederen dersom det er fint vær.

Det er ikke mye som skal til...

Anonymous poster hash: 9df4b...015

Skrevet

2,5 uke til termin.

I går lå jeg og 4 åringen på hver vår sofa å så tv hele dagen nesten.

Han satt også noen timer med spill på ipaden.

Tror jaggu vi spiste tre is hver også...

Er nok ikke første gangen i sommer vi har sløvedag heller...

Skrevet

Å se på mer film og spille mer enn normalt er helt ok. Å være sur og gretten mot uskyldige barn er IKKE ok!

Anonymous poster hash: a9afa...aae

Skrevet

Føler med deg hi, og jeg er ikke høygravid enda og mannen er og hjemme . Men med ferie og varmen som har vært har jeg rett og slett vært et muggent troll. Men to unger under 4 som har lopper i rompa har tålmodigheten min mer enn en gang fått seg en smell.

Ehh, ja faktisk! Ble gravid før eldste fylte 3 år, så han var nesten 3,5 da minste ble født. Hadde aldri noen problemer med dårlig energi, kjeftet verken på han eller andre! Selv om jeg hadde et helvete på slutten av svangerskapet pga bekkenløsning, så klarte jeg å holde meg såpass oppegående.. Tiden etter derimot - fødselsdepresjon! Har du kanskje ikke hørt om svangerskapsdeorisjon du da?!

Skrevet

Ehh, ja faktisk! Ble gravid før eldste fylte 3 år, så han var nesten 3,5 da minste ble født. Hadde aldri noen problemer med dårlig energi, kjeftet verken på han eller andre! Selv om jeg hadde et helvete på slutten av svangerskapet pga bekkenløsning, så klarte jeg å holde meg såpass oppegående.. Tiden etter derimot - fødselsdepresjon! Har du kanskje ikke hørt om svangerskapsdeorisjon du da?!

*hverken

*svangerskapsdepresjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...