Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Ferdigplen, lagt i begynnelsen av juni, har fått store brune\uttørkede partier (som da ikke gror), til tross for daglig vanning. Finnes det noen måte å redde det på? Feks gjødsling e.l? Anonymous poster hash: f0d73...c12
☆☆☆ Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Vil tru det går an å hive på gjødsel og plenfrø. Men har null erfaring med ferdigplen, da.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Ah, høres jo logisk ut! Takk, Stjerna! Anonymous poster hash: f0d73...c12
Gulosten™ Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Du kan prøve blåkorn! Det gjorde vi på vår ferdiplen nå, den var riktignok ikke helt død men det ble så bra!! Langt og kraftig grønt gress
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Nettopp hatt samme problem. Raka opp jorda litt i de brune flekkene, sådde og gjødsla. Det går seg sakte, men sikkert til Anonymous poster hash: 67b40...cb9
Miltus Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Samme problem her også.. Heiv på gjødsel, og vanna godt ett par dager. Gresse er grønt igjen!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Det er altså håp!! Takk for svar!! tipsene og triksene skal prøves! Anonymous poster hash: f0d73...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå