Snellamedto Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hei. Vi skal flytte til Bjørndal, og lurer på om noen har peiling på barnehager der? Vi er så fornøyd med den vi har, men det blir for langt unna..
Måbaresi... Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Hei det er jo en stund siden du spurte, men jeg svarer for det jeg, tilfelle du lurer enda. jeg har vært innom som ringevikar et par uker i en Kanvas-bhg på Bjørndal. Det er noen år siden nå, men det var en helt ok bhg. De serverte ikke noe spesiell mat eller gjorde så mange spesielle ting, men det var ganske godt miljø blandt de ansatte der, og det tror jeg jo er viktig for barn. At det er god stemning Ellers er det en veldig fin steinerbarnehage på hauketo (har vært innom som vikar der også). Den ligger litt lengre unna dere hvis dere bor på Bjørndal, men det er dit jeg ville sendt mine hvis jeg var dere. De har eplehage, grønnsakshage, får økologisk mat og lokalene er veldig koselige. Og så er de ansatte der veldig flinke med barn Håper det hjalp
Måbaresi... Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Jo, også har de dyr i steinerbarnehagen, og det er veldig stas for unga. Høner hvertfall og så lurer jeg på om de har esler og kaniner der også. De hadde høner og griser og marsvin og kaniner da jeg var der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå