Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Skal prøve meg på en slags moussakka. Kan jeg bruke rød chilli paste i den? Tenkte ha det oppi når jeg har stekt litt løk og hvitløk og surre det litt i panna for å få fram smaken. Hvor mye skal man bruke? 1 ss? Kjempe takknemlig for svar! Er ikke så veldig glad i å lage mat, men nå fikk jeg liksom ånden over meg:-P Anonymous poster hash: 98bb5...79c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Jeg har ikke brukt chili paste, men dytter tråden for deg - fikk så lyst på hjemmelaget moussakka nå Anonymous poster hash: 35b42...3f8
Tired mama Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Klikket inn på tråden din i håp om at jeg kunne hjelpe. Det er mange ting jeg er "ekspert" på, som f.eks. å være småbarnsmor etc. Men matlaging er laaaaaangt unna hva jeg kan, så her kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. ;-) Men lykke til med moussakaen, håper noen andre kan være til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Takk for svar iallefall😄 Tror jeg våger meg på å prøve. Blir det godt så blir jeg iallefall veldig stolt haha😊 Anonymous poster hash: 98bb5...79c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Må jo bare si at det ble knallgodt for de som måtte lure 😄 Skal bli flinkere å bruke forskjellige paste i middager. Hi Anonymous poster hash: 98bb5...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå