Gå til innhold

Prosjekt Krymp Buddhamage: uke 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukker fjernet. Men forsyner meg fortsatt litt når jeg er gjest.

Potet, pasta og ris byttet med linser, bulgur, blomkålmos(overraskende god poteterstatter), salat.

Brød byttet til salater, hjemmelaget knekkebrød(NAM)

Har fortsatt melk i kaffen, koser meg med bakt eple eller bacongull på lørdag. Kanskje litt nøtter.

Når familien spiser taco, lager jeg en salat med tacokjøtt og litt cornflakes (elsket egentlig tacoshellene)

Resultat: minus 5 kg, bedre humør, mer stabilt blodsukker, mindre hodepine.

Hodepinen var i grunn hovedårsaken til dette prosjektet, den kom når jeg ikke spiste sukker og kom når jeg fikk i meg sukker, redd jeg var på tur til å utvikle diabetes.

Så langt roper jeg et lite hurra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er! Jeg har gått ned 30 kg og det er helt utrolig hvor mye lettere all ting er! Helt fantastisk :)

Skrevet

Så flink du er! Jeg har gått ned 30 kg og det er helt utrolig hvor mye lettere all ting er! Helt fantastisk :)

Så flink du har vært!!

Gleder meg til å komme dit.

Håper å kunne si det samme om Ca 2 år.

Skrevet

Hva er dine beste råd for og gå ned i vekt?

Anonymous poster hash: 77aee...278

Skrevet

Så flinke dere er/har vært Buddhamage og Major Hotlips :D

Skulle ønske flere fikk øynene opp for hvor mange kroniske helseplager man kan bli kvitt med riktig kosthold!

Gikk selv ned 25 kg for en del år tilbake, og har sett viktigheten av et godt kosthold siste ti år for å holde plager unna.

Fortsett den gode livsstilen BuddhaMage - bra jobba! :)

Anonymous poster hash: 9de30...291
Skrevet

Er forresten morsomt hva et nicknavn eller et -bilde kan få oss til å tro om noen.

Major Hotlips - du har selvfølgelig i mitt hode alltid sett ut slik som bildet ditt og figuren fra m.a.s.h. Blond, høy og naturlig slank med former.

Og BuddhaMage har jeg sett ut som en veldig slank, men feminin, yogadame.

:D

Skrevet

Er forresten morsomt hva et nicknavn eller et -bilde kan få oss til å tro om noen.

Major Hotlips - du har selvfølgelig i mitt hode alltid sett ut slik som bildet ditt og figuren fra m.a.s.h. Blond, høy og naturlig slank med former.

Og BuddhaMage har jeg sett ut som en veldig slank, men feminin, yogadame.

:D

He he. Inni meg er det ei slank, lekker dame som skriker etter å bli satt fri i hvertfall.

Skrevet

Hva er dine beste råd for og gå ned i vekt?

Anonymous poster hash: 77aee...278

Mitt beste tips er å finne en løsning som funker for nettopp deg, en langvarig løsning og et kosthold som skal vare livet ut. Ingen slanking eller dietter, men en livstilsendring. Sunt og magert er stikkordene, og en kosedag i uken :)

Skrevet

Så flink du (og dere andre som har gått ned så mye) er :duskedame: Dette krever bilde! Få se, få se, få se, få se!!!  :tommelopp:  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...