Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Vi skal bytte om på to soverom i 2 etasje. Der er taket panel, men det er behandlet med lys/hvit panellakk. Det er derfor ikke sånn gult som typisk hyttepanel blir. MEN jeg lurer på om jeg skal ta jobben med å male det hvitt, selv om det medfører litt ekstra utgifter og arbeid. Det er jo nå når rommene tømmes at det er mulig . Hmmm. Anonymous poster hash: 55c72...786
MamaLadyBug Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Male. Finnes ikke tvil engang. Hvite tak løfter og lysner rom på en helt annen måte enn lyse veggflater.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Hmm. Ja tror jaggu jeg tar den jobben og blir ferdig med det. Mannen er helt uenig, men han synes treverk er nyyydelig da. Veggene er lys gråblå, de kan bare være sånn egentlig. Anonymous poster hash: 55c72...786
Cruella De Vil Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Jeg synes hvitt tak er mye penere enn hvitlakkert, så jeg ville definitivt gjort det! På soverommene blir man jo faktisk liggende og se på taket også, hehe, så tenk om du blir liggende og ergre deg i flere over at du ikke gjorde det når du hadde muligheten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå