Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Har ett barn på to år og venter en til, men blir dessverre helt alene med begge. Hva hvis jeg blir så dårlig at jeg ikke kan ta vare på det barnet jeg har på en god måte? Er det hjelp å få? Kan barnevernet ta toåringen? Hilsen redd. Anonymous poster hash: 7a740...618
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Hva mener du med helt alene - er det ingen far i bildet i det hele tatt? Dine foreldre eller søsken? Anonymous poster hash: 489ed...9ce
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Ingen mann :-( Hele familien bor i en annen by og vi har ikke god kontakt. Er alene bokstavlig talt. Anonymous poster hash: 7a740...618
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 For din egen og andres skyld bør du jobbe med å skaffe deg et nettverk. Er det noen mulighet for å flytte til stedet familien din bor og jobbe med å bedre relasjonen til dem? Hvis ingen kan ta seg av barna dine så er det nok barnevernet som må overta omsorgen. Anonymous poster hash: c296b...050
Januaris Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Ta en telefon til barnevernet og fortell dem om din bekymring. Kanskje de kan hjelpe til med et besøkshjem? Da kan to-åringen bli kjent med de på forhånd, og så finnes der hjelp hvis du e. Gang i fremtiden får problemer. Barnevernet er til for å hjelpe. Jeg ville ikke nølt med å ringe dem.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Mamma jobber for barnevernet, hun er egentlig ansatt for å reise rundt i fosterhjem og snakke med fosterbarna om hvordan de har det, men det hender hun får/tar oppdrag som det du skisserer. Sist hun "forsvant" på et slikt oppdrag var det en firebarns-alenemor som ble lagt inn med blindtarmbetennelse, da var det mamma og en til som delte på å være hjemme hos disse barna til mamma'en kom hjem igjen Anonymous poster hash: b8758...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå