Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Nå trenger jeg hjelp her... kjempeforvirret.... saken er nemlig den at jeg tok graviditetstest for 3uker siden pga uteblitt mens. Den var svakt positiv. Tok en ny test idag, og den er også bare svakt positiv. Noen som har samme erfaring? Er jeg gravid, eller er jeg ikke?? Anonymous poster hash: f9a2a...737
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Ta en digital test som viser gravid/ikke gravid. Ingen her inne kan vite om du er gravid eller ikke. Anonymous poster hash: 1a97a...8b6
<3 2G <3 Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Om du kun får svake tester så er det best å ta en hcg blodprøve hos legen. Er ikke sikkert du skiller ut nok hcg i urin for å få sterk strek.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Syns det bare er så rart at den er like svakt positiv nå som for 3 uker siden. Steken er ikke til å ta feil av, men er det ikke sånn at den skal bli tydeligere og tydeligere? Har prøvd å bestille legetime for å få avklart dette, men fikk ikke time før 2.oktober Anonymous poster hash: f9a2a...737
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Før 2 oktober får du time... Si du er gravid mest sannsynlig Anonymous poster hash: d165c...36f
kgn Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Jeg vet... må alltid vente en evighet på legetime her jeg bor. Hjelper lite å si at det haster :/
*flux* Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Det er en ny lov som har tretti kraft. Fastlegeloven eller endring sv loven. Du har krav på time på dagen. Bare ring og si at du skal ha time i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå