Gå til innhold

Har en valp på snart 11 uker.... Og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en nydelig snill og enkel valp... Men ... Og ja det er et men!! I tre uker nå, hver eneste natt våkner han mellom 04-05.00 og da er det morgen i hans øyne ...... Tisser, men dagen har startet. Totalt uaktuelt! Skriker, piper .. Ja alt. Jeg og mannen er såå utrolig underernært p søvn nå!! Himmel

Anonymous poster hash: 44285...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det å ha baby;)

Det går seg til etter hvert. Prøv å drøy det litt og litt selv om han skriker. Men ikke stå opp før han har sluttet å skrike, selv om det bare er for et sekund.

Gratulerer med ny valp;)

Anonymous poster hash: 4a471...2e7

Skrevet

Takk skal du ha :) hatt valp før og de var IKKE slik! Frykten er jo at han ikke slutter med tiden. Da slår jeg hodet i en murvegg.... ;)

Jeg tar han ikke ut feks når han skriker . Og jeg har fått han til å "holde munn" slik at vi kan drøye å gå ut feks. Men himmel for en innstilt klokke ...... Hadde den enda vært 6 i det minste

Skrevet

Sånn er det å ha valp. 

Anonymous poster hash: 47eac...aaa
Skrevet

Det går seg til snart, skal du se ;)

Anonymous poster hash: 0c68e...eb1
Skrevet

Valper er individer. Jeg har hatt en engel som var voksen fra jeg hentet han til et sant helvete der valpen kun sov på hurtiglading.

Siste ble bedre etter han rundet 4-5 måneder.

Anonymous poster hash: 8b84d...6eb

Skrevet

Jada sånn er det å ha valp, men syns det er lov å klage litt når man aldri får sove hehe ....... Får bare krysse fingrene for at han snart skjønner at å sove på natta er bedre enn dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...