Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Står på en holdeplass, litt tidlig ute. Ca 10 min. Her går busser forbi hele tiden og jeg står alene her. Hvordan viser dere at dere IKKE skal være med en buss? Alle sjåførene nistirrer på meg ogbremser opp. Jeg strekker jo ut hånden når riktig buss kommer. pinlig å stå her... Anonymous poster hash: a80d8...5c0
Gustav Klitt Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Ikke se på sjåføren, ikke søk kontakt, snu siden eller ryggen til, gå litt lenger inn og vekk fra veikanten.. hehe. Alt man skal lure på
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Ikke se på sjåføren, ikke søk kontakt, snu siden eller ryggen til, gå litt lenger inn og vekk fra veikanten.. hehe. Alt man skal lure på Ha ha mangler bare "gjem deg bak en busk";) Anonymous poster hash: 42af5...b6a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Hehe. Det gikk fint. Kom meg både på jobb og hjem igjen😜 Anonymous poster hash: a80d8...5c0
Roheryn Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 (endret) Stå ca midt på fortauet, og når du ser at det ikke er din buss tar du demonstrativt et godt steg bakover og kikker en annen vei. Når din buss kommer, tar du et lite steg fram og rekker ut hånda. Eventuelt gjem deg bak en busk Endret 30. juli 2014 av Roheryn
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Ikke se på sjåføren, ikke søk kontakt, snu siden eller ryggen til, gå litt lenger inn og vekk fra veikanten.. hehe. Alt man skal lure på Ha ha mangler bare "gjem deg bak en busk";) Anonymous poster hash: 42af5...b6a hahaha Anonymous poster hash: 47d59...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå